//

T-Mobile, iPhone weer stuk

T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; Goedenavond iPhoneclub & co, Ik ben vandaag naar de T-Mobile Shop Alkmaar geweest met de mededeling dat mijn iPhone voor de 5e keer stuk is (krijg elke keer een half-werkend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10-06-09, 18:56
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard T-Mobile, iPhone weer stuk

Goedenavond iPhoneclub & co,

Ik ben vandaag naar de T-Mobile Shop Alkmaar geweest met de mededeling dat mijn iPhone voor de 5e keer stuk is (krijg elke keer een half-werkend toestel terug van reparatie). Deze medewerker wilde deze iPhone toen weer (voor de zoveelste keer) gaan opsturen voor reparatie. Na veel aandringen is zij met after-sales gaan bellen. Ik mocht kiezen tussen 3 opties; een ander willekeurig toestel uitzoeken in de shop (neeeeeeee, wil de iPhone), weer opsturen (neeee, straks weer een stuk toestel terug), of een nieuwe iPhone voor omruilen maar daar zat een wachtrij op van minimaal een maand. Was bijna sluitingstijd dus anders moest ik zelf maar met t-mobile after-sales bellen. Net gebeld. Krijg ik te horen dat echt alleen deze opties beschikbaar zijn. Nog even gevraagd of ik hem anders niet voor een 3G S kan omruilen, ging ze navragen maar kon ook niet(elk willekeurig toestel behalve iphones). Dus toen maar wachtrij. Ben daar op gezet en na navragen achter gekomen dat ik dan ook weer een refurbish krijg. Ook zijn ze bij de shop vergeten mijn simkaart terug te geven. Toen erg boos geworden maar ze kon echt niets meer voor mij doen.

Ga ze zo direct nog maar een keer bellen. Hebben jullie nog opmerkingen/ tips?

Groetjess,

Sander Ouwejan

Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-09 om 20:43.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEER storing bij T-Mobile!!! antimaterie Odido (T-Mobile) 28 01-11-09 12:02
T-Mobile Ligt er weer uit Ezekiel Archief 4 12-07-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.