26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Ik kan me ook niet voorstellen dat de reserveringen achteraan komen. Net wat je eerder schetst. Wat heeft dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb even gebeld met T-mobile.
Daar werd mij bevestigd : Meneer, voorinschrijvingen gaan voor. Wat voor zin zou het anders hebben. Bel straks nog een keer, zodat ik iemand anders aan de lijn krijg (hoop ik). Alleen in Almere is een uitzondering in verband met het event.
|
|||
|
|||
... Almere een uitzondering... Maar dat betekend dus dat voorinschrijven in Almere geen zin heeft dus. Kan ik in Almere beter naar een andere stad gaan waar een T-Mobile winkel zit om me daar voor in te schrijven.... ik moet er wel om lachen... wat een onzin
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ervaring leert dus ook, als je 3 keer belt je 3 keer een ander verhaal krijgt. Dus ik bel nog een paar keer vandaag, en daaruit haal ik het gemiddelde...
|
|
||||
|
||||
Ik heb het klanten service nummer gebeld inderdaad, en gewoon gevraagd... Wat gaat er voor. mensen die reserveren of mensen die in de winkel zijn / voor de winkel liggen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dr naar gebeld en het klopt. Hij zei; u kunt het bij een t-mobile shop reserveren en ookal gaat u einde van de dag hij blijft gereserveerd voor u. En wordt niet aan iemand anders weg gegeven
|
|
|||
|
|||
Gelukkig, bedankt voor het bellen jongens. Dat scheelt mij weer en dan ben ik weer gerustgesteld. Dan kan ik dus als t goed is vrijdag even langs of zaterdag als ik vrijdag niet meer red.
|
|
|||
|
|||
Misschien wordt je iPhone ophalen in Almere voor veel mensen aantrekkelijker na het volgende Twitter berichtje van T-Mobile:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zal best dat het voor extra media aandacht is, maar het is ook leuk voor de mensen die daar heen gaan toch
|
|
||||
|
||||
Mensen die met een iphone naar buiten lopen zal het aan hun reet roesten of het een media spektakel is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is het nu? Ik ga er zelf vanuit dat ik de iPhone vrijdag nog niet heb, maar het zou natuurlijk wel erg leuk zijn |
|
|||
|
|||
Dit soort vragen moet je stellen aan de shopmanager van de betreffende winkel.
Hij is het beste op de hoogte van hoe het er in zijn winkel aan toe zal gaan vrijdag. Kennelijk zijn er of slecht geinformeerde shop medewerkers, of mag elke shop zelf zijn manier van verkopen bepalen. Als shopmedewerder kan ik vertellen dat WIJ sowieso meteen beginnen met de reserveringen, net als vorig jaar. Net zo duidelijk als terecht dat klanten die 50 euro aanbetalen hier ook vanuit gaan. |
|
|||
|
|||
Vaaaag dat 't per shop zo kan verschillen, bij mij is 't gelukkig wel allemaal duidelijk uitgelegd en heb alles wat we hebben besproken ZWART OP WIT op papier staan, er staat dat toestellen op volgorde van bestellingen worden uitgeleverd, zodra er een toestel beschikbaar komt voor mij krijg ik een SMS + EMAIL, vervolgens wordt 't toestel gedurende 3 jawel DRIE dagen vastgehouden. Mocht ik na 3 dagen niet op komen dagen komt mijn reservering weer onderaan de lijst en gaat mn toestel naar iemand anders, zodra mijn reservering weer aan de beurt is herhaald dit proces weer, dus die 3 dagen ophaal gebeuren enzo..
Ik ben iig blij dat er in deze shop een helder verhaal is verteld weetje tenminste waar je aan toe bent. iig, vrijdag heb ik ;m als 't goed is.. krijg morgen SMS + mail kan nie wachten |
|
|||
|
|||
Dan moet jij bijna wel in Delft zijn geweest ESO.
|
|
|||
|
|||
Nee man haha dat is een beetje te ver voor mij..
Hier om de hoek, Amsterdam Kinkerstraat... |
|
|||
|
|||
Bizar, als ik jouw verhaal lees lijkt het namelijk of ik mezelf hoor praten.
Yes, we zijn consistent! Veel plezier ermee! |
|
|||
|
|||
Maar jij werkt dus zelf in een T-Shop? Delft ??
Weetje of T-Shops die toestellen al hebben liggen? Ging vandaag ff navraag doen maar werd mij verteld dat ze niks binnen hebben.. of kriijgen zij ze ook vrijdag vroeg in de ochtend geleverd ?? |
|
|||
|
|||
Scoes@24 juni 2009, 20:47
Lees deze nog even door. We krijgen ze dus morgen in de winkel geleverd. Sterker nog, we hebben sinds vandaag de productcode's al en deze werken ook op de kassa. |
Labels |
almere, iphone 3gs, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsim verkrijgbaar vanaf 25 juni bij Mobile Vikings | wvy | iPad algemeen | 0 | 17-06-10 08:13 |
zwarte rij pixels bij opladen | peanut | iPhone algemeen | 7 | 05-01-09 01:09 |
|
|