Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan wel als je nieuwe klant bent bij hun tussen bedrijven vragen altijd om je bankpas. Als het even kan is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan? |
|||
Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 | 21 | 37,50% | |
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld | 23 | 41,07% | |
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! | 10 | 17,86% | |
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni | 4 | 7,14% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
tussen bedrijven vragen altijd om je bankpas.
Als het even kan is het altijd verstandig om je bankpas én legitimatiebewijs mee te nemen voor de zekerheid. Legitimatiebewijs zo en zo altijd mee nemen! Zorg er voor dat alles klaar licht voor morgen zo dat je niet de hele tent op z'n kop hoeft te zetten als je iets niet kunt vinden. Kunt je morgen zo de hele mikmak pakken en hollen naar de shop Ik nam altijd me oude/huidige contract mee en me legitimatiebewijs, dat was altijd voldoende bij de T-Mobile shop. (oude abbo verlangen of abbo er naast heeft bij mij nooit verschil gemaakt.) PS. Ga nu pitten
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 26-06-09 om 03:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al iets gehoord van Tmobile Woensel in Eindhoven?
Vrees dat ik één van de ongelukkige ben die nog ff moet wachten. Maar ga vandaag toch maar wel ff langs om zeker te zijn denk ik. Zeker na wat ik hier allemaal lees. Lekker zo dat iedere shop z'n eigen regels hanteerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben inmiddels ook gebeld en ga m zo ophalen =)
|
|
||||
|
||||
Zo te zien worden mensen toch ook vandaag nog gebeld, er is dus nog hoop voor mensen die nog niet zijn gebeld.
Net even langs de shop hier gelopen, nog dood stil hier, geen mens te bekennen. Ga er lekker zo naar toe. Mocht het straks dan toch nog druk worden dan ben ik weer weg |
|
|||
|
|||
Gaan jullie om 9:30 of later op de dag? Ben benieuwd of het systeem plat gaat.
|
|
||||
|
||||
Als ik op de website van T-Mobile de live stream foto's bekijk is het in Almere ook niet zo heel druk. Hier bij mij in de winkelstraat is het ook nog dood stil voor de T-Mobile shop, geen mens te bekennen.
|
|
|||
|
|||
Wat moet je allemaal bij de hand houden als hij thuisbezorgd wordt? Enkel legitimatie en pinpas? of moet er iets worden uitgeprint?
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet meer dan je pinpas en legitimatie. Als ze hem opsturen is het al OK, anders zouden ze hem niet naar je opsturen
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn 3GS opgehaald in Apeldoorn xD
|
|||
|
|||
Ben net voorbij de T-shop hier in Eindhoven gefiets, iets na 9:30. Er stonden 'mensen' de deur was open, er was koffie, maar meer weet ik niet. Ik heb er daar een gereserveerd maar tot op heden niets gehoord, geen telefoon, sms of email.
Ik heb t ook druk genoeg vandaag, maar een 'kleine verassing' zou natuurlijk leuk zijn. |
|
|||
|
|||
Ik ben om 10 uur naar de Saturn in Groningen gegaan. Heb gister in de namiddag gereserveerd. We stonden even telefonisch in de wacht bij T-Mobile maar inmiddels zit ik thuis met m'n iPhone. Ik was de eerste die 'm op kwam halen en gedurende het wachten kwam er nog iemand de laatste niet gereserveerde zwarte 16GB kopen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn 3GS ook net opgehaald bij de T-Mobile shop in Haarlem (Generaal Cronjéstraat). Ik was de eerste en vlak na mij kwam er nog een vrouw aan, wij waren de enigste twee die stonden te wachten, voor de rest nog helemaal niemand. Er werd ook niet verwacht dat het druk zou worden omdat de shop net nieuw is en er nog geen promotie was gedaan. Of ze nog iPhone's hebben liggen voor de gewone verkoop weet ik niet maar verwacht dat er nog wel een paar zullen liggen aangezien ze erg weinig reserveringen hadden zoals de man mij vertelde.
|
|
|||
|
|||
Zit op me werk........nog een paar uurtjes....
|
|
||||
|
||||
Heb hem ook. De t mobile verkoper vertelde dat hun er 60 hebben gehad. Ze hadden 30 reserveringen.
Volgens hem waren er 10000 in Nederland. |
|
|||
|
|||
Ben net langs geweest bij Tmobile Woensel in Eindhoven.
Ze bellen je dus gewoon niet. Iedereen die gereserveerd heeft kan h'm ophalen. Ze hebben alles binnen gekregen. Ze hadden zelfs nog Iphones voor mensen die niet gereserveerd hadden. Ongeveer 20 stuks vertelde de jongen die mij hielp. Dit was dus een half uur geleden. 11.20u. Ga nu middagje spelen. Haha Groeten en succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu nog je profiel ff aanpassen |
Labels |
t-shop besteld iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
T mobile shop Arnhem | tomtom | Koopinformatie Nederland | 85 | 19-08-10 19:54 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
|
|