Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds niet gebeld. Ik sta morgen gewoon om 9.30 voor de deur......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan? |
|||
Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 | 21 | 37,50% | |
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld | 23 | 41,07% | |
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! | 10 | 17,86% | |
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni | 4 | 7,14% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Nog steeds niet gebeld. Ik sta morgen gewoon om 9.30 voor de deur...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mij werd verteld dat de shops nog druk bezig zijn met bellen. In de shop waar ik geweest ben hadden ze maar 1 man die aan het bellen was, meer konder ze niet missen in de shop.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mag trouwens aannemen dat de ''wachtlijst'' tot stand komt door middel van het computersysteem van T-Mobile? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn tot 18.00 open, dus ze hebben nog ff de tijd. Laatst gewijzigd door Natural High; 25-06-09 om 17:38. |
|
|||
|
|||
Whoohoo!!
Net gebeld door de T-Mobile shop in Apeldoorn, ik kan mijn zwarte 3GS 32GB morgen ophalen.
|
|||
|
|||
@ Iedereen die al is gebeld, hebben ze bij jullie ook een tijdstip genoemd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
32gig white, here I come! |
|
|||
|
|||
Yes! Ben ook net gebeld, hij ligt klaar!!! Ik kan niet wachten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben je al gebeld...?
Ik ben zojuist door T-mobile shop in mijn stad gebeld dat ie klaarligt en ik m morgen kan afhalen. K'moest t ff kwijt. Ben erg beniewd, wordt mijn eerste...
|
|
|||
|
|||
Nou toch net een belletje gehad van de Belcompany, mijn Iphone 32 GB ligt vanaf morgen voor me klaar.
|
|
|||
|
|||
Yep, ik ben ook net gebeld ... Spannend: ik kom van Vodafone en was daar graag gebleven; maar eens kijken hoe de dekking van T-mobile is.
|
|
|||
|
|||
Donderdag 18 juni om 17.25 besteld/gereserveerd bij de Bel Company in Harderwijk. Vandaag ff gebeld hoe en wat. Ze waren binnen. En leek erop dat er genoeg iPhones waren. Morgen ff tijdens de lunchpauze alles regelen.
Enne niet vergeten. Nummerbehoud is per 1 juli nog maar één maand ipv 3 maanden wachten. Nieuwe telecomwet. |
|
|||
|
|||
ik kom juist van T-Mobile en ben naar Vodafone gegaan wegens de slechte dekking maar dat is al bijna een jaar geleden... weet niet hoe het nu zit...
|
|
|||
|
|||
Ben ik dan weer degene met pech? heb als 3e gereserveerd in leiden maar nog weer niets gehoord. Dacht al dat die gozer die t regelde er niks van snapte. Maarja ze zijn tot 21:00 uur open daar. Hoop nog wat te horen.
Iemand anders al wat gehoord uit leiden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ben ook gebeld. Ligt morgen ochtend klaar, mensen moeten in shifts komen. 9:30-13:00 kan ik hem ophalen. Was 1 van de eerste in Amersfoort bij de t-mobile shop die hem besteld had.
|
|
||||
|
||||
Misschien bellen sommige shops vanavond pas i.v.m. koopavond. Weet het niet zeker hoor, kan ook best niet waar zijn.
Ik ben in de shop langs geweest omdat ik toch langs de shop kwam. Ben toen even binnen gestapt om te vragen of ik een van de gelukkige was op de lijst die morgen zijn/haar iPhone op kon halen. Ze hebben gekeken en ik was een van de gelukkige maar ben nog niet gebeld en heb ook nog geen sms gekregen. Misschien hebben ze mij er al tussen uit gehaald omdat ik langs geweest was en de man die aan het bellen was het dus al had nagekeken voor mij. Wel raar dat ik toch nog niets vernomen heb via de telefoon maar ga er van uit dat het klopt wat mijn is verteld en ik hem morgen kan ophalen zoals mij is beloofd door de man die aan het bellen was. |
Labels |
t-shop besteld iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
T mobile shop Arnhem | tomtom | Koopinformatie Nederland | 85 | 19-08-10 19:54 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
|
|