Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Natural High Ik was vorige week de 1e, maar heb ook nog niks gehoord. We wachten rustig af... Bij welke T-shop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan? |
|||
Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 | 21 | 37,50% | |
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld | 23 | 41,07% | |
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! | 10 | 17,86% | |
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni | 4 | 7,14% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
T-Mobile Shop wil niets zeggen. Dat mogen ze niet. "Ze weten niet of de iPhone's al binnen zijn". Ze wachten op een seintje van Apple of T-mobile HQ.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld door de T-Mobile-shop in Harderwijk. Ik kan um morgen ophalen! De 16gb zwart. Ik moet vanmiddag in de winkel wel even alvast een kopie laten maken van mijn ID, zodat ze het abo alvast kunnen registreren. Omdat dat vorig jaar bij de intro van de 3G was vastgelopen. Goeie service lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook op 19e gereserveerd als 1e op de lijst een 32gb zwarte in de t-mobile shop deventer, ook nog niks gehoord! Maar ik was gister in de stad en ben langs geweest, en de medewerker zei u kunt gewoon langs komen om hem optehalen u wordt niet gebeld.
|
|
|||
|
|||
hmm... beetje wisselende berichten dan. Ik heb vorige week rond een uurtje of 1 @ binnenstad Utrecht bestelt. Geen idee hoeveelste op de lijst ik ben, of ik snel aan de beurt ben of niet, maar die medewerker had het er wel over dat ze contact met me zouden opnemen. Nou ja, ik hoor het wel
Paul |
|
|||
|
|||
Heb al een foto gezien van een medewerker van een t-mobile shop. Bij de meeste shops zijn ze al binnen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze mij niet gaan bellen, omdat ze zo heeft gezegt gister
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Medewerker heeft t ook gezegt tegen mij kom gewoon langs u wordt niet gebeld dus ga gewoon langs morgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk vandaag bellen/sms'en en morgen los met de 3GS!! |
|
|||
|
|||
Op de website van t-mobile wordt dr afgeteld. Maar dit komt op morgen 9 uur uit. Volgens mij gaan ze half 10 open toch?
zie: iPhone 3GS, de snelste en krachtigste iPhone van dit moment - T-Mobile |
|
||||
|
||||
Die teller staat er al even.
Mijn is inderdaad ook gezecht in de shop dat de shops pas om 9:30 uur open gaan. |
|
|||
|
|||
De afteller geldt voor het event in Almere geloof ik
|
|
|||
|
|||
Nee die begint om 7 uur
|
|
|||
|
|||
Ben net gebeld!!!! Morgen mag ik hem ophalen (T-mobile shop Roosendaal)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
t-shop besteld iphone 3gs |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
T mobile shop Arnhem | tomtom | Koopinformatie Nederland | 85 | 19-08-10 19:54 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
|
|