iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

tomtom100 26-06-09 10:55

Zit op me werk........nog een paar uurtjes....:eek:

Blackherrie 26-06-09 11:34

Heb hem ook. De t mobile verkoper vertelde dat hun er 60 hebben gehad. Ze hadden 30 reserveringen.
Volgens hem waren er 10000 in Nederland.

dutchman072 26-06-09 11:50

Ben net langs geweest bij Tmobile Woensel in Eindhoven.
Ze bellen je dus gewoon niet.
Iedereen die gereserveerd heeft kan h'm ophalen. Ze hebben alles binnen gekregen.
Ze hadden zelfs nog Iphones voor mensen die niet gereserveerd hadden.
Ongeveer 20 stuks vertelde de jongen die mij hielp.
Dit was dus een half uur geleden. 11.20u.

Ga nu middagje spelen. Haha
Groeten en succes

alvani 26-06-09 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311313)
Ik heb mijn 3GS ook net opgehaald bij de T-Mobile shop in Haarlem (Generaal Cronjéstraat). Ik was de eerste en vlak na mij kwam er nog een vrouw aan, wij waren de enigste twee die stonden te wachten, voor de rest nog helemaal niemand. Er werd ook niet verwacht dat het druk zou worden omdat de shop net nieuw is en er nog geen promotie was gedaan. Of ze nog iPhone's hebben liggen voor de gewone verkoop weet ik niet maar verwacht dat er nog wel een paar zullen liggen aangezien ze erg weinig reserveringen hadden zoals de man mij vertelde.

Veel plezier ermee! Maar dat zal vast lukken. :D
Nu nog je profiel ff aanpassen ;) :D

john1979 26-06-09 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 311382)
Veel plezier ermee! Maar dat zal vast lukken. :D
Nu nog je profiel ff aanpassen ;) :D

Was ik inderdaad nog niet aan toe gekomen, met van alles tegelijk bezig hier ;) Meteen even aanpassen.

youneedstyle 26-06-09 11:55

Ik heb 'm net ook opgehaald in EIndhoven...
helaas nog ff wachten tot mn nummer wordt overgezet.

Dyna20 26-06-09 12:17

Yes heb ook mijn Iphone 3 GS 32 Gb. Stond vannochten om half 10 bij de plaatselijke Belcompany. Ik was gelukkig de eerste dus om 10 uur liep ik met mijn Iphone de winkel uit. Alles moest wel handmatig ingevoerd worden omdat het landelijk al zo druk was dat het systeem het niet meer aankon. Hij zit nu aan de lader en vanavond lekker spelen.

SPehlivan 26-06-09 12:24

Ik heb em ook vanochtend opgehaald hier in deventer:D

DutchWolf 26-06-09 14:00

ik heb um!
 
Ik heb vorige week vrijdag gereserveerd
Ik ben daarstraks gebeld (13:15)
en ik heb um!

was in Hengelo direkt uitverkocht.
Het was vanmorgen zo druk, dat ze de mensen niet eens konden bellen.
Bij ons in Hengelo OV kunnen niet eens alle reserveringen geleverd worden...:mad:

ictguy 26-06-09 14:50

Ik heb zojuist mijn 3Gs in de T-mobile shop in Maastricht opgehaald (14:15). Er waren nog 2 witte iPhones op voorraad hoorde ik op de achtergrond. Mijn collega was bij me, en die was niet gebeld noch had hij een SMS ontvangen. Toch lag zijn 3Gs op naam klaar. Het abonnement verlengen gaf wat procedurele problemen:eek:, maar uiteindelijk na 1.5 uur liepen we toch beiden met een 3Gs naar buiten :).

S¡mon 26-06-09 14:57

Ik heb hem al een aantal uur: me eerste iPhone! Geweldig!

vaagventje 26-06-09 15:12

Net op het nieuws dat er geen run is op de nieuwe iphone en dat ze in almere nog niet uitverkocht zijn.

Waarom staat mijn status bij tm dan al een week op ontvangen:mad:
net ff gebeld moest rekening houden met 6 tot 10 weken.:confused:

denk dat ik maar ga annuleren:cool:

tipex 26-06-09 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje (Bericht 311597)

Waarom staat mijn status bij tm dan al een week op ontvangen:mad:
net ff gebeld moest rekening houden met 6 tot 10 weken.:confused:

denk dat ik maar ga annuleren:cool:

Raar verhaal, wachttijd zou toch zijn verkort van 6 naar 2 - 4 weken?

rickytt3 26-06-09 16:16

Vanmiddag om 13.30 bij de T-Mobile shop mijn gereserveerde 3GS 16GB Black opgehaald. Gisteren rond 17.30 keurig SMS'je gehad dat ie klaar lag.

Overigens lagen er in H'lem om 14.00 nog 3 16GB's die niet gereserveerd waren, de 32GB's waren op.

Nu de doos maar eens open maken :) :p

john1979 26-06-09 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickytt3 (Bericht 311642)
Vanmiddag om 13.30 bij de T-Mobile shop mijn gereserveerde 3GS 16GB Black opgehaald. Gisteren rond 17.30 keurig SMS'je gehad dat ie klaar lag.

Overigens lagen er in H'lem om 14.00 nog 3 16GB's die niet gereserveerd waren, de 32GB's waren op.

Nu de doos maar eens open maken :) :p

Waar ben jij in Haarlem geweest, stad, Schalkwijk, Cronjéstraat? Ik ben in de nieuwe shop in de Cronjé geweest. Ze hadden er daar ook nog een aantal liggen. Omdat ze net nieuw zijn weet bijna nog niemand dat ze er zitten.

Dus mensen in de buurd van Haarlem:

Zoek je nog een 3GS en is bij jou alles weg....in de Generaal Cronjéstraat in Haarlem hebben ze er nog een x aantal liggen voor de gewone verkoop.

Common.Sense 26-06-09 16:41

Ik kreeg een medewerker van de winkel in almere aan de lijn toen ik in de winkel stond af te rekenen... dat mijn toetstel klaar lag. Mooie doos van de launch met nr 58 erop en een kadootje erin... er waren er blijkbaar nog over van de 200 stuks...

GeneralA 26-06-09 18:07

Vanochtend netjes gebeld om 9:15. Ik was helaas te druk om op te nemen maar op mijn voicemail stond een keurig bericht dat ik hem vandaag kon ophalen. Heb ik dus vanmiddag maar even gedaan en heb nu dus de 3GS 16 gig wit. Overzetten van berichten en contacten van me 2g was trouwens echt een fluitje van een cent. Die kan nu zo naar m'n vriendin.

ESO 26-06-09 20:29

Jeeeyy ik heb ;m ook, waren met ong 10 man! Wat ik helemaal geweldig vond is dat activatie systeem 't gewoon deed :D:D liep binnen 30 min naar buiten..

Hier hadden ze 41 toestellen binnen gekregen met ruim 60 reserveringen, echter waren er nog 3 x 32GB white over maar ja die zijn vast en zeker in de loop van de dag wel uitverkocht!!!

ben blij :D hij is vet (H)

tomtom100 26-06-09 20:33

Was in Assen niet druk geweest. Nog wel 15 stuks beschikbaar. Verder wel goeie service. Hopen dat dat zo blijft...

rickytt3 26-06-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311658)
Waar ben jij in Haarlem geweest, stad, Schalkwijk, Cronjéstraat? Ik ben in de nieuwe shop in de Cronjé geweest. Ze hadden er daar ook nog een aantal liggen. Omdat ze net nieuw zijn weet bijna nog niemand dat ze er zitten.

Dus mensen in de buurd van Haarlem:

Zoek je nog een 3GS en is bij jou alles weg....in de Generaal Cronjéstraat in Haarlem hebben ze er nog een x aantal liggen voor de gewone verkoop.

Was in de grote houtstraat, maar die zullen nu wel op zijn. Schrijf dit btw met de iphone :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.