iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

SPehlivan 25-06-09 22:53

Ik heb geen belletje of smsje gekregen maar ben 1e op de lijst en mij werd dr verteld dat zij niet zullen bellen dus alles loopt goed.. morgen vroeg ben ik er ook rond 9 uur :D

nerotje 25-06-09 23:28

@john1979,
Ik ben toch maar even langs de T-mobile store geweest om het te vragen, en ik kan morgenochtend een telefoontje ontvangen dat ik de iPhone 3GS kan ophalen. Was dus inderdaad erg nuttig om even langs te gaan. De werknemer herkende me zelfs nog van bij de voorverkoop :P

DKKKK 25-06-09 23:54

Hm, de Saturn gaat pas om 10 uur open. Als het T-Mobile systeem plat gaat is dat dan al wel het geval, ook al sta ik vroeg voor de deur. Misschien toch verstandig later op de dag te gaan.

Sebdude 26-06-09 00:02

Jaja, Ik ben ook gebeld vanavond on 19:45 door de T-Shop in Den Haag, aan het Spui dat ik morgen vanaf 12 uur mijn iPhone 32GB wit mag ophalen!!! Ik had niet durven dromen eigenlijk, aangezien ik pas on dinsdag met iPhone heb kunnen bestellen. Ik had hem eerste instatie via website besteld van T-mobile, maar dat ging niet helemaal goed. Blijkbaar heeft iedere T-shop toch een andere procedure. Nu hopen dat morgen de activering systemen niet plat liggen en geen rij van 50 meter staat.. :D

zie trouwens dat mijn thread is gecomibineerd met andere, en pol is toegevoegd.. toch niet zo slecht voor mijn eerste thread op dit forum

john1979 26-06-09 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nerotje (Bericht 311093)
@john1979,
Ik ben toch maar even langs de T-mobile store geweest om het te vragen, en ik kan morgenochtend een telefoontje ontvangen dat ik de iPhone 3GS kan ophalen. Was dus inderdaad erg nuttig om even langs te gaan. De werknemer herkende me zelfs nog van bij de voorverkoop :P


Jij dus ook net als ik even de stoute schoenen aan getrokken TOP dat je hem morgen ook kan halen! :D

Inderdaad hopen dat het systeem het een beetje aan kan en het niet zo gaat als vorig jaar. :eek:

Ik sta morgen al vroeg voor de deur. Het is een kleine schop dus meters mensen hoef ik denk ik niet te verwachten. Mocht het toch wat druk gaan worden dan zorg ik in ieder geval dat ik een van de eerste ben :D

Iedereen, ook de mensen die nog niet gebeld zijn, veel succes morgen. Ik hoop dat iedereen hier op het forum een 3GS mee naar huis kan nemen!

GeneralA 26-06-09 01:06

ik word hier toch wel zo moe van he. heb als 3e besteld in leiden maar de hele dag niks ontvangen. Dus ik nog even langs net voor sluitingstijd (ging toch een filmpje pakken in de buurt). Wordt ik dus weer geholpen door zo'n verschrikkelijk lui wijf.

Ik leg haar uit dat ik hier al van verschillende mensen vernomen heb dat ze de telefoon morgen op kunnen halen. Waarna ik vraag of ze mij al iets over mijn reservering kunnen melden aangezien ik 3e op de lijst sta. Krijg ik als antwoord dat t veel te veel werk is om nu te gaan kijken hoe t met die wachtlijst staat (bestandje/lijst pakken en naar 3e persoon kijken is blijkbaar heel veel moeite) en dat ik gewoon moet wachten tot ik gebeld wordt. Waarop mijn vraag is of ze morgen dan wel met de verkoop starten. Hierop antwoordde zij positief. Dus ik zag de bui alweer hangen en ben de winkel maar uitgegaan voordat ik kwaad werd.

Lijkt me niet dat ze morgenochtend/middag wel tijd gaan hebben als ze de hele dag druk bezig zijn met (mijn) iphones verkopen aan klanten. Ik snap niet waarom ik dat ding niet gewoon op kan halen als ze hem wel kunnen verkopen aan klanten die niet hebben gereserveerd. Dan ben ik door te reserveren dus juist minder zeker geworden van een iphone op dag 1. Lekker is dat.

Klinkt een beetje als 'ahjoh, die klant hebben we toch al binnen en die gaat toch wel betalen. klanten die nog niet overtuigd zijn gaan voor.'

nouja we wachten maar af. morgen begin van de middag begint mijn vakantie dus alle tijd van de wereld om hen te irriteren.

ErikCreative 26-06-09 01:09

Voor mensen morgen in T-Shop Leeuwarden: De koffie staat klaar :D

SPehlivan 26-06-09 01:22

Weet dr iemand als je een bestaande t-mobile klant bent en haalt morgen nog een abo er bij dus de iphone moet je dan die 1 cent alsnog pinnen? want ik kwam erachter dat mn pasje kapot is ik kan niet pinnen!!

Ik heb zowiezo een rekeningoverzicht uitgeprint en neem deze ook mee, en zij kunnen ook zien toch in het systeem dat ik altijd al heb betaald ?

ErikCreative 26-06-09 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 311145)
Weet dr iemand als je een bestaande t-mobile klant bent en haalt morgen nog een abo er bij dus de iphone moet je dan die 1 cent alsnog pinnen? want ik kwam erachter dat mn pasje kapot is ik kan niet pinnen!!

Ik heb zowiezo een rekeningoverzicht uitgeprint en neem deze ook mee, en zij kunnen ook zien toch in het systeem dat ik altijd al heb betaald ?

Hoeft allemaal niet :D Een legitimatie is als bestaande klant voldoende.

SPehlivan 26-06-09 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative (Bericht 311150)
Hoeft allemaal niet :D Een legitimatie is als bestaande klant voldoende.

Weet je t zeker? ik stress me helemaal hier :P want mijn vriendin heeft haar abo ook verlengt maar dan via een "tussenbedrijf"(telefoonkopen.nl) niet direct via t-mobile zij moest t wel betalen? komt dit omdat ze via tussenbedrijf eerste keer heeft gehaald? dus als ze via tmobile shop had verlengt hoefte dat niet?

john1979 26-06-09 01:34

Het gaat er bij het pinnen om dat de T-Mobile shop kan zien dat het echt jou rekening is (door die ene cent te pinnen) en je niet zo maar een pasje heb dat misschien wel helemaal niet van jou is. Ik heb zelf nog nooit bij het verlangen van een contract moeten pinnen. Wel als ik ergens als nieuwe klant kom maar niet bij verlangen als bestaande klant.

Denk dus dat dit ook niet nodig is voor je als bestaande klant. Ze hebben je rekeningnummer al en daar schijven ze het gewoon van af. Zo lang je je zelf maar wel kan legitimeren.

john1979 26-06-09 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 311152)
Weet je t zeker? ik stress me helemaal hier :P want mijn vriendin heeft haar abo ook verlengt maar dan via een "tussenbedrijf"(telefoonkopen.nl) niet direct via t-mobile zij moest t wel betalen? komt dit omdat ze via tussenbedrijf eerste keer heeft gehaald? dus als ze via tmobile shop had verlengt hoefte dat niet?

Een tussenbedrijf kan niet in het systeem van T-Mobile kijken. Dus ja dat is anders. Dat tussenbedrijf ziet jou als nieuwe klant. T-Mobile kan je wel in het systeem zien.

(Sorry voor mijn dubbele post).

SPehlivan 26-06-09 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311153)
Het gaat er bij het pinnen om dat de T-Mobile shop kan zien dat het echt jou rekening is (door die ene cent te pinnen) en je niet zo maar een pasje heb dat misschien wel helemaal niet van jou is. Ik heb zelf nog nooit bij het verlangen van een contract moeten pinnen. Wel als ik ergens als nieuwe klant kom maar niet bij verlangen als bestaande klant.

Denk dus dat dit ook niet nodig is voor je als bestaande klant. Ze hebben je rekeningnummer al en daar schijven ze het gewoon van af. Zo lang je je zelf maar wel kan legitimeren.

mooi zo, maar ik ga niet verlengen maar een 2e abo nemen is t ook het zelfde?

SPehlivan 26-06-09 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311154)
Een tussenbedrijf kan niet in het systeem van T-Mobile kijken. Dus ja dat is anders. Dat tussenbedrijf ziet jou als nieuwe klant. T-Mobile kan je wel in het systeem zien.

(Sorry voor mijn dubbele post).

dankje voorje snelle reactie, ben gerust gesteld

john1979 26-06-09 01:43

Gelukkig :D Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen ;)

Citaat:

mooi zo, maar ik ga niet verlengen maar een 2e abo nemen is t ook het zelfde?
Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.

Bij bijvoorbeel Belcompany is het wel anders, daar kunnen ze niet zien dat je een bestaande klant van T-Mobile bent.

SPehlivan 26-06-09 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311158)
Gelukkig :D Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen ;)



Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.

Perfect! moet vroeg op maar kan niet slapen:D

john1979 26-06-09 01:50

Ik sta er ook vroeg maar ben ook nog wakker. Komt denk ik door het
BREAKING NEWS op CNN :D Maar de tijd gaat zo wel lekker snel. Nog 7 uur en 10 minuten voor de verkoop gaat starten, dus we schieten al lekker op ;)

Benny 26-06-09 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311158)
Gelukkig :D Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen ;)



Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.

Bij bijvoorbeel Belcompany is het wel anders, daar kunnen ze niet zien dat je een bestaande klant van T-Mobile bent.

Ik ga mijn 3GS morgen halen bij de Belcompany.. ook ik ga een 2e abbo afsluiten.. ik moet dus wel bankpas meenemen?

SPehlivan 26-06-09 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 311160)
Ik sta er ook vroeg maar ben ook nog wakker. Komt denk ik door het
BREAKING NEWS op CNN :D Maar de tijd gaat zo wel lekker snel. Nog 7 uur en 10 minuten voor de verkoop gaat starten, dus we schieten al lekker op ;)

7 uur en 40 minuten 9.30 gaan ze open

SPehlivan 26-06-09 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny (Bericht 311162)
Ik ga mijn 3GS morgen halen bij de Belcompany.. ook ik ga een 2e abbo afsluiten.. ik moet dus wel bankpas meenemen?

wel als je nieuwe klant bent bij hun


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.