iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

SPehlivan 21-06-09 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ESO (Bericht 305169)
Ik heb zo mijn vermoedes dat ze echt weer een lullig aantal iPhones zullen uitsturen naar de T-Shops, dan is 't toestel weer ''uitverkocht'' hé :P

:(

Ik heb zowiezo bij t-mobile als 1e gereserveerd op de lijst! was dr al bij openingstijd hehe.

En had hiervoor ook bij mac zelf gereserveerd (vrijblijvend) en volgens die meneer was ik wel bij de 1e levering dus.

S¡mon 21-06-09 13:10

Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.

Bijvoorbeeld er zijn 20 reserveringen. Dan zullen ze misschien 40 iPhone's sturen i.v.m. met extra reserveringen en gewoon nog voor mensen die een gokje willen wagen.

Natuurlijk zal het ook wel per stad verschillen. Een stad van 100.000 inwoners zal minder iPhone's ontvangen dan een stad van 500.000 inwoners.

Volgens mij was ik trouwens ook een van de eerste, ik kwam in de winkel en ze zeiden dat ze net een fax hadden ontvangen dat er vanaf toen gereserveerd kon worden.

SPehlivan 21-06-09 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 305181)
Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.

Bijvoorbeeld er zijn 20 reserveringen. Dan zullen ze misschien 40 iPhone's sturen i.v.m. met extra reserveringen en gewoon nog voor mensen die een gokje willen wagen.

Natuurlijk zal het ook wel per stad verschillen. Een stad van 100.000 inwoners zal minder iPhone's ontvangen dan een stad van 500.000 inwoners.

Volgens mij was ik trouwens ook een van de eerste, ik kwam in de winkel en ze zeiden dat ze net een fax hadden ontvangen dat er vanaf toen gereserveerd kon worden.

Volgens mij is het niet zo hoor, want hier konden ze niet gokken hoeveel ze er kregen, this net geluk

ESO 21-06-09 13:37

Ik denk ook niet dat 't op die manieer gaat. Pff als ik ;m maar vrijdag krijg.. Ben wel benieuwd of ze echt op vrijdag pas die toestellen krijgen :S ?? Zal toch niet?

Blackherrie 21-06-09 13:54

Laten we hopen dat apple er genoeg maakt om nu serieuze aantallen uit te kunnen leveren :)

Jidie 21-06-09 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 305242)
Laten we hopen dat apple er genoeg maakt om nu serieuze aantallen uit te kunnen leveren :)

Prachtig te lezen, iedereen gist maar naar het moment van vrijdag! Apple kennende; wat ze beloven, komt goed.

Guest-20161107182859 21-06-09 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 305181)
Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.

Ik denk dat het belangrijker is om te weten hoeveel er naar Nederland worden gestuurd. Dan kan je ongeveer rekenen hoeveel iedere T-Mobile winkel kan krijgen.

Persoonlijk ga ik er van uit dat elke winkel niet meer dan 30 krijgt, gezien in amerika een winkel als Best Buy maar ongeveer 30 per filiaal kreeg.

S¡mon 21-06-09 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 305841)
Ik denk dat het belangrijker is om te weten hoeveel er naar Nederland worden gestuurd. Dan kan je ongeveer rekenen hoeveel iedere T-Mobile winkel kan krijgen.

Persoonlijk ga ik er van uit dat elke winkel niet meer dan 30 krijgt, gezien in amerika een winkel als Best Buy maar ongeveer 30 per filiaal kreeg.

Niet te vergeten dat daar veel meer winkels zijn die hem verkopen (in combinatie met AT&T abonnement). Verder is Nederland ook een stuk kleiner als Amerika.

In Amerika gaan ze de iPhone 3G S in een keer introduceren in alle staten... poeh poeh.

Guest-20161107182859 21-06-09 22:44

Vind net weer een oud artikel.

  • Media Markt: 8x per filiaal per toestel
  • Belcompany: 10x per filiaal per toestel
  • TPH: 10x per filiaal per toestel
  • T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
  • Webshops: onbekend

Mocht het echt net als vorig jaar zijn is er genoeg hoop voor de mensen die het in de winkel hebben besteld.

S¡mon 21-06-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 305897)
Vind net weer een oud artikel.

  • Media Markt: 8x per filiaal per toestel
  • Belcompany: 10x per filiaal per toestel
  • TPH: 10x per filiaal per toestel
  • T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
  • Webshops: onbekend

Mocht het echt net als vorig jaar zijn is er genoeg hoop voor de mensen die het in de winkel hebben besteld.

Interessante nummers. Er zijn maar 65 T-Mobile Shops, wat uitkomt op maximaal 6500 iPhone's voor T-Mobile (als de nummers ook dit jaar zo zullen zijn). Zo zo.

Sebdude 22-06-09 01:52

Vraagje bij het voorinschrijven in de winkel, doen ze dan ook meteen een kredietwaardigheids check of niet, of doen ze dat pas bij afhalen van je iPhone 3GS? en, waar kan me het beste inschrijven, in Tilburg, Den Haag, of Leidshendam?? Ik ga voor de witte 32GB.. thanx..

ESO 22-06-09 09:27

Hey, die check wordt pas gedaan bij het afsluiten van ;t contract! Dus wanneer je je toestel mag komen ophalen.

Van te voren zou je al rekening mee kunnen houden, heb je een BKR en /of Previtel zou ik zeggen doe geen moeite, daar wordt namelijk een check gedaan, bij een positief terugkoppeling is het dus een no go.

Sebdude 22-06-09 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ESO (Bericht 306125)
Hey, die check wordt pas gedaan bij het afsluiten van ;t contract! Dus wanneer je je toestel mag komen ophalen.

Van te voren zou je al rekening mee kunnen houden, heb je een BKR en /of Previtel zou ik zeggen doe geen moeite, daar wordt namelijk een check gedaan, bij een positief terugkoppeling is het dus een no go.

Ik wou hem namelijk via T-mobile.nl mijn iPhone bestellen, maar kwam niet door kredietwaardigheid test. Onzin, want ik betaal al weer jaren netjes me rekeningen. Geen achterstand of zo... Bleek achteraf dat ene bank was vergeten om een herstel melding door te geven van 4 jaar geleden aan BKR. Lekker, maar zou nu hersteld moeten zijn.. Thanx for the info... Dus het zou nu wel moeten lukken...

ESO 22-06-09 10:15

Voor zekerheid kan je BKR vragen of ze kunnen checken of je daar een registratie heb staan, ik geloof dat ze daar wel een bijdrage voor vragen, maar dan weet je iig 100% zeker dat je ''clean'' bent :)

pauls 22-06-09 12:03

De brief die sommigen aan hun bon geniet hebben gekregen heb ik niet. Ik heb alleen de bon. Nou ja, hij zal het wel vergeten zijn. Ik was in Utrecht tussen 12 en 1, geen idee hoeveelste ik was. Hopelijk mag ik hem vrijdag/zaterdag ophalen :)

Blackherrie 22-06-09 12:12

In eindhoven kreeg je ook alleen een bon mee.

Robbee 22-06-09 12:22

Ik heb in Eindhoven ook alleen de bon gekregen.
Ben nr.9 op de lijst en kan niet wachten !

Benny 22-06-09 13:36

Ik heb gister bij Belcompany gereserveerd en gek genoeg moest ik ook bankpas en rijbewijs of ID kaart laten zien, misschien dat ze alles alvast invullen voor extra snelle afhandeling vrijdag ofzo ?

Ze kon me niet zeggen hoeveelste ik op de lijst sta.. Ik wil er zeker van zijn dat ik vrijdag de 3GS heb dus ik twijfel of ik zometeen nog ff moet gaan reserveren bij T-Mobile shop, wat zouden jullie doen ?

En moet er nou 50 euro betaald worden bij reservering bij T-Mobile shop of niet ?

Blackherrie 22-06-09 13:55

Bij t-mobile mag je 50 euri overleggen. Vind ik wel goed ook. Anders heb je idioten die zich dalijk bij tig winkels laten inschrijven.

generator 22-06-09 14:58

Nou, net met T-mobile gebeld. Bij een reservering via de telefoon moet je rekenen op een levertijd van maximaal 2 weken! Maar ze verwacht dat ik hem binnen 5 dagen na de 26e heb.

Beetje balen, had gehoopt dat ik hem de 26e of de 27e binnen zou hebben.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.