iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

john1979 26-06-09 21:55

Die zullen denk ik ook wel op zijn, zeker in de stad. In de Cronjéstraat liep het niet zo storm, daar hadden ze er nog wel een aantal.

nerotje 26-06-09 21:59

Ik heb mijn iPhone 32 Gb Black ook vandaag opgehaald :).
Zat de hele ochtend al op het telefoontje te wachten en ben uiteindelijk om half 1 gebeld. Ik zat zelf de hele ochtend in Amsterdam, dus ben smiddags langs de Tmobile shop geweest om de iPhone op te halen. Ik was volgens mij 1 van de laatste die hem nog kon ophalen (had gereserveerd he ;) ) de rest was namelijk al uitverkocht. Ze hebben er vandaag 60 binnengekregen en meteen alles verkocht!
Al met al ben ik erg blij en nu druk bezig alle nieuwe features te ontdekken! (mijn vorige iPhone is de 2G dus dat zijn wss heel wat features ;) )

HCHybrid 27-06-09 09:43

Gisteren ook mijn nieuwe 'precious' 32 gig black opgehaald... wat een VERADEMING vergeleken met m'n Samsung Omnia zeg! Met de name de snelheid en het 100x gemakkelijker kunnen typen van berichten. Ik ben helemaal om. Al diverse apps gekocht en geïnstalleerd en natuurlijk meteen ff de iPod app gevuld ;) Voor hen die nog wachten... hou vol... het is het wachten helemaal waard!

AppleHarry 27-06-09 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HCHybrid (Bericht 312090)
Gisteren ook mijn nieuwe 'precious' 32 gig black opgehaald... wat een VERADEMING vergeleken met m'n Samsung Omnia zeg! Met de name de snelheid en het 100x gemakkelijker kunnen typen van berichten. Ik ben helemaal om. Al diverse apps gekocht en geïnstalleerd en natuurlijk meteen ff de iPod app gevuld ;) Voor hen die nog wachten... hou vol... het is het wachten helemaal waard!

Ik geef je een hand:cool: Vorig jaar ook een Omnia gekocht........4 maanden vloeken , daarna weer een Nokia 5800........4 maanden zuchten.........Nu de 32GB ........EN.....YES.....THIS IS IT !!!!!!:):):)

HCHybrid 27-06-09 09:57

Whahaha... heerlijk! Fijn te lezen dat ik niet de enige was die regelmatig wat 'onaardige taal' uitsloeg tegen dat windhoos mobile 'ding'. Ik ben geloof ik een beetje klaar met al dat microsoft gedoe... ben zelfs al aan het kijken naar een Macbook pro of een iMac 24, maar da's een beetje off topic... meanwhile... genieten we lekker van deze nieuwe mobile wereld van verschil! :)

S¡mon 27-06-09 10:25

En hier is ook een nieuwe wereld opengegaan! Ongelofelijk dat ik zo lang een "ouderwetse" mobiel heb gehad vergelekenet dit. Ik lig nu nog lekker in bed en typ dit bericht via de iPhone. Geweldig, zeker handig dit ding.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.