Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, 't is dat T-mobile de iPhone heeft, anders zou ik er zo ver mogelijk vandaan blijven. Ben er al sinds 2006 bij, en als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Tja, 't is dat T-mobile de iPhone heeft, anders zou ik er zo ver mogelijk vandaan blijven. Ben er al sinds 2006 bij, en als er niks aan de hand is heb je een redelijke provider, maar zodra er iets misloopt, (een fout van hun kant) merk je wat een waardeloos bedrijf het is. Onbeschofte behandeling via klantenservice, als je al, na weken dezelfde klacht ingediend te hebben eindelijk eens antwoord krijgt, niet luisteren naar je argumenten, je onderbreken en eindeloos hetzelfde riedeltje afdraaien en als je uiteindelijk wanhopig probeert een leidinggevende aan de lijn te krijgen wordt dat botweg geweigerd. Ze belazeren je gewoon en doen vervolgens of er niets meer aan te doen is. Wat een stel sukkels, een beetje meegaand gedrag levert ze duizend keer meer goodwill op dan de paar armzalige centen die ze proberen te verdienen doorafspraken niet na te komen. Grenzeloos kortzichtig, ik raad inmiddels iedereen aan niet met T-mobile in zee te gaan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Ja helaas is t-mobile de enige met de iPhone zoals je al zei. Hiervoor had ik Hi, ben daar veel meer over te spreken dan dit zooitje. Ik ben net 2 weken bij t-mobile en ik zie nu alweer dat het allemaal mis loopt.
|
#23
|
|||
|
|||
Tja, T-mobile, ik zit er helaas ook bij (sinds 2006), en nu nog steeds vanwege de iPhone. Wat een waardeloos bedrijf. Ze belazeren de boel, houden zich niet aan gemaakte afspraken, reageren pas nadat je eindeloos opnieuw dezelfde klacht-mail hebt gestuurd, zijn onbeschoft, als je nadat ze alsmaar hetzelfde riedeltje hebben afgedraaid dan wanhopig vraagt om een leidinggevende wordt dat botweg geweigerd, nooit eerder een bedrijf meegemaakt wat zo klantonvriendelijk is, en zo kortzichtig: door zich niet aan een afspraak te houden verdienen ze een paar armzalige centen aan je, niet beseffend dat ze enorm veel goodwill verspelen. Wat een stelletje sukkels.
|
#24
|
|||
|
|||
Moet je perse een i-150/i-300/i-500 abb. hebben voor visual voicemail?
Na de laatste update doet mijn visual voicemail het niet meer, maar dit loopt ook samen met verandering van abb. Heb nu gewoon relax 300 wel met de iphone. Nu weet ik niet of het aan het abb. ligt of aan de update. Ik kan nu trouwens helemaal niet meer in voicemail. Als ik de knop voicemail gebruik gaat ie direct bellen, moet ik mijn mobiele nummer invoeren en dan herkent ie het nummer niet...vaag |
#25
|
|||
|
|||
je moet een i abonnement hebben voor visual voicemail
|
#26
|
|||
|
|||
Oh oke, dat is dan het eerste nadeel dat ik tegenkom sinds ik geen i-abb meer heb maar gewoon relax 300. Verder is in mijn ogen alles hetzelfde.
|
#27
|
|||
|
|||
Citaat:
Log in bij je my t-mobile via een pc ( mob werkt idd niet!!! ) ga daarna naar je factuurstatus of betaalstatus...daarna rechtsonder staat een kopje..direct doen, klik daar je belstatus aan en je krijgt hem te zien...tenminste..bij mij wel..vandaag nog geupdate zelfs.. |
#28
|
||||
|
||||
Citaat:
je zal waarschijnlijk ook geen 3G internet hebben lijkt me..
__________________
Het grootste voetbalforum van Nederland |
#29
|
|||
|
|||
Hi allen,
Heb een spiksplinternieuwe 3GS van Tmobile Visual voicemail wizzard gevolgd, maar als iemand in mijn voicemail kwam kreeg je een melding toets het abbonee nummer in....... Tmobile klantenservice gebeld Aardige mevrouw gesproken dat wel, maar kennis.....ho maar , 4 keer in de wacht gezet en het eerste wat ze zeggen is "zeker tethering aangezet" ?? ik zou worden terug gebeld om het probleem op te lossen....not Ik dacht ineens op de site van Tmobile in mijn tmobile kan ik voicemail aan enof uitzetten dus... VM Uitgezet, Iphone helemaal power off en weer aan... VM aangezet op de site , weer iphone uit en ingeschakeld.... En..... Het werkt!! dat ze dat niet even doorgeven bij klantenservice........ :-( |
#30
|
|||
|
|||
Goede tip Ik had exact hetzelfde probleem en jouw oplossing geprobeerd: nu werkt het
|
#31
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#32
|
||||
|
||||
Ik had het wel bekende tethering probleem, waardoor m'n voicemail het niet deed. Is er iets om te kunnen tetheren en visual voicemail te gebruiken?
|
#33
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ook bij mij geen visual voicemail, werkte eerst prima. kreeg een nieuwe duosimkaart en vervolgens geen visual voicemail meer ?? Weet iemand raad... |
#34
|
||||
|
||||
Werkt bij mij ook niet meer sinds vandaag. Heb vandaag wel mijn iPhone legaal laten unlocken door T-Mobile. Nadat dat gelukt was geen visual Voicemail meer.
|
#35
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand al een oplossing? |
#36
|
|||
|
|||
Tja, ben maar eens aan een oplossing begonnen:
- Netwerkinstellingen gereset: niets geholpen - iPhone gereset, met terugzetten backup: niets geholpen - iPhone gereset, als nieuwe iPhone: niets geholpen - Voicemail uitgezet/aangezet via My T-Mobile: niets geholpen Dan maar de Klantenservice bellen. Eerste gesprek (van 25 minuten) heeft niets opgeleverd. Eerste reactie: "als u unlocked vervalt visual voicemail" Pardon?!??! Visual Voicemail zit in het i150-abonnement, dus dat lijkt me stug. "Oh, eh, dan ga ik het nog even navragen....." Na vele pogingen (opnieuw instellen (waar dan?), flightmode aan- en uit-zetten, en nog meer vage pogingen) werd mij aangegeven dat ik beter vanmiddag kan terugbellen, omdat dan de iPhone expert er weer is. Ondertussen belt de iPhone meteen 1233 als ik op het icoontje klik, en dat kost me dus geld. Vanmiddag dus nog maar een poging. |
#37
|
|||
|
|||
Inderdaad, klantenservise is zeker vriendelijk en behulpzaam echter khow how is kilometers ver te zoeken. Je wordt gek van die idiote oplossingen. Heb mijn toestel inmiddels al 10 keer aan en uitgezet... gereset etc.
Probleem blijft bestaan. De I van Iphone staat toch niet voor irritatie ??? |
#38
|
|||
|
|||
Al twee weken geen voicemail
Tja...
Het schijnt echt niet meer goed te komen bij T-mobile. Ik zit nu al twee weken zonder voicemail en de mensen van de helpdesk doen al niet eens meer moeite om te verbergen dat er (quote: ) grote aantallen mensen zonder voicemail zitten. Tja... Ze kunnen geen uitsluitsel geven over wanneer het wellicht weer in orde zal komen. Gewone voicemail werkt ondertussen ook niet meer. Ik moet mijn 06 nummer invoeren na bellen met voicemail en krijg vervolgens te horen dat mijn nummer niet bestaat. Tja... |
#39
|
|||
|
|||
Er is een case aangemaakt voor de technische dienst.
M.a.w. ik wordt het bos ingestuurd (gezien de reacties die ik hier, maar ook op het T-Mobile-forum lees). Ik ga in elk geval mijn factuur in de gaten houden, want ik ben niet van plan te betalen voor de tijd dat ik de voicemail moet bellen, nu mijn visual voicemail het niet meer doet. O ja, lijkt me duidelijk dat ook vanmiddag de "iPhone-expert" ver te zoeken was op de Klanten"service". |
#40
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
visual voicemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
iPhone 3g Visual Voicemail werkt niet | Laurensk | iPhone algemeen | 8 | 23-08-10 13:01 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|