Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robfd Tja... Het schijnt echt niet meer goed te komen bij T-mobile. Ik zit nu al twee weken zonder voicemail en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoor het graag als je eruit bent! |
|
|||
|
|||
Als dat zo is, dan passen ze mijn abonnement aan. Kan ik er mooi van af.
Ik heb namelijk in mijn huidige abonnement een dienst "visual voicemail", die gratis is. Als ze dat ineens aanpassen, betekent dat dat ik vanaf nu 1233 moet bellen tegen beltarief, dus dat mijn abonnement duurder wordt. Reden om op te zeggen en een Vodafone-abonnement te nemen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou bij mij doet ie het ook niet meer hoor! Vaag is dat want had eerst nooit problemen ermee. Als ik nu op het icoontje druk dan gaat ie bellen! Zou het door de update naar 3.01 komen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: oh wacht, ook 3GS. Heeft ie wel gewerkt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi verhaal. Gister werkte ie opeens weer prima. Krijg ik smiddags een mailtje met het advies de netwerkinstellingen te resetten. Had ik natuurlijk allang gedaan voordat ik t probleem meldde maar het probleem heeft zich dus uit zichzelf opgelost lijkt het. Bij jullie inmiddels ook?
|
|
|||
|
|||
Yep.
Ineens doet hij het weer. Zonder restart of reset. Althans, ik kom weer in het VV-menu. De berichten die er staan, zijn niet af te luisteren. Maar even afwachten of de nieuwe berichten wel te beluisteren zijn. Zou leuk zijn als T-Mobile nog even liet weten wat ze nu gedaan hebben. Want dat het bij hun zat lijkt me wel duidelijk. Laatst gewijzigd door Rembrandt; 24-08-09 om 02:22. |
|
||||
|
||||
Mss door werkzaamheden? Bij mij werkt ie wel maar weet niet 100% omdat ik dat niet echt gebruik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
visual voicemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
iPhone 3g Visual Voicemail werkt niet | Laurensk | iPhone algemeen | 8 | 23-08-10 13:01 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|