iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen visual voicemail meer (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42189-geen-visual-voicemail-meer.html)

HaIpho 16-09-09 21:17

Beste mensen,

Ik kreeg vanmiddag een SMS van TM met daarin het verhaal dat er idd vvm problemen waren bij TM(Ongelofelijk dat ze dit tot enkele dagen geleden nog ontkenden). Na het weggooien van alle profielen muv het TM profiel heb ik de Netwerkinstellingen gereset..et voilà...vvm doet het weer.

Mvg,
HaIpho

jabeling 16-09-09 21:28

Bij mij doet het het sinds vandaag ook weer. Ik had gisteren met T-Mobile gebeld. Blijkbaar lag het toch ergens aan hun netwerk...
Eind goed al goed...

Groet!
Johannes

calvin 17-09-09 00:23

Same here, reset gedaan en het werkt weer

Fasty 17-09-09 21:47

Maar weet ook iemand hoe je die kan uitzetten zodat je steeds weer een sms krijgt dat je een voicemail hebt? ivm thetering wil ik eigenlijk de visualvoicemail uitzetten. gaat dit door op de t-mobile site een andere telefoon te selecteren. Heb het nog niet geprobeerd.

Blackherrie 18-09-09 10:06

hier ook inderdaad.... netwerkinstellingen reset, toestel uit, en opnieuw aan.. Werken.

nwanzi 18-09-09 21:24

Misschien een beetje blond...maar zou iemand van jullie stap voor stap kunnen aangeven hoe jullie dit hersteld hebben. Zit namelijk met hetzelfde probleem!

Thanks!

erwin85 20-09-09 00:23

Ik heb dit nog niet kunnen herstellen. Ik heb van alles gepobeerd zelfs het herstellen van de iPhone software. Niets mag baten.

MGF 22-09-09 09:10

Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg al een tijd geen VVM, ik heb vanmorgen met T-mobile gebeld en die zeggen dat ik mijn telefoon moet opsturen ter reparatie, dit is de enige manier om VVM te herstellen.

Is iemand anders hier inmiddels al wat verder in? bovenstaande oplossing op de Oostenrijkse website heb ik ook geprobeerd maar dit mocht niet helpen.

Herstel, even een 1/2 uurtje gewacht en bij mij werkt VVM nu ook weer.

kuotje 22-09-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MGF (Bericht 355007)
Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg al een tijd geen VVM, ik heb vanmorgen met T-mobile gebeld en die zeggen dat ik mijn telefoon moet opsturen ter reparatie, dit is de enige manier om VVM te herstellen.

Is iemand anders hier inmiddels al wat verder in? bovenstaande oplossing op de Oostenrijkse website heb ik ook geprobeerd maar dit mocht niet helpen.

Herstel, even een 1/2 uurtje gewacht en bij mij werkt VVM nu ook weer.


Komt waarschijnlijk door alle werkzaamheden.
Bij mij deed hij het ook niet en nu weer wel ( gebruik het amper dus merk het niet echt )

nwanzi 22-09-09 13:27

Bij mij werkt überhaupt de voicemail niet meer. Als ik op de voicemail knop druk of als mensen mij bellen en doorgeschakeld worden naar mijn voicemail krijgen een bandje te horen dat vraagt om mijn telefoonnummer gevolg door #.

Als je dit dan invoert wordt het nummer niet herkend.

Pretty annoying, zeker omdat ik in een aantal sollicitatieprocedures zit en dus goed bereikbaar wil zijn.

Wie o wie heeft de oplossing?

ButcherJF 22-09-09 21:50

Netwerkinstellingen herstellen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

tomtom 23-09-09 09:45

dat (reset netwerkinstellingen) werkt bij mij niet :mad::mad::mad:!!!

5hoog8ter 22-10-09 14:13

Ik heb 3.1 draaien, niet gejailbreaked. VM en VVM doen het beiden niet. Gebeld met TM. Steeds een ander antwoord. Gaan het onderzoeken, ligt aan thetering, ...

Mijn vragen:
- Werkt VM of VVM bij iemand met OS 3.1 op de iPhone?
- Werkt bij iemand VM of VVM naast thetering?
- Heeft iemand thetering ingesteld en dat later eraf gegooid? Gaat dat gewoon via het instellen van de netwerk instellen?
- Heeft het herstellen van alle instellingen altijd zin? Heb geen zin dat voor jan *** te doen als het aan TM ligt.

Dank.

floorke 22-10-09 21:58

Ik wil me graag aansluiten bij dit probleem.
IK heb sinds augustus 2009 een iPhone 3gs. En begin septmber ben ik voor 1 maand naar Indonesië op reis geweest. Ik dacht er slim aan te doen de voice mail via de T-Mobile website tijdelijk uit te schakelen, zodat ie bij mijn terug komst op 4 oktober weer actief zou zijn..
Tada... daar begonnen dus de problemen. Géén VVM, en bovenal totaal geen medewerking van TM om de boel weer netjes aan de praat te krijgen.
na enkele dagen de klantenservice te hebben gebeld voor mogelijke oplossingen,
hebben ze op 7 oktober een zogenaamde ''case'' aangemaakt. Hiervan zou ik uiterlijk binnen 1 week bericht ontvangen over de te ondernemen stappen.
Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder, en heb ik nadat ik zelf enkele keren TM heb gebeld, nog steeds geen VVM !!
Ik ben als kersverse klant totaal niet tevreden met de klantenservice van TM.

Daar komt ook nog een bovenop dat ik in Indonesië tot de ontdekking kwam dat ik geen dekking / bereik had.
Na een duur telefoontje met TM, blijkt dat zij de eerste 2 maanden niet toestaan dat je in het buitenland beld, tenzij je een voorschot van €115,- betaald.
(Dit heb ik dus braaf gedaan, omdat ik de finctionaliteit van de iPhone alleen maar optimaal kon benutten met bereik)

Sorry voor mijn offtopic slotstuk.
Ik hou deze draad graag in de gaten, naar ieders andere ervaring.

wukkkie 23-10-09 20:05

Ik kom er achter dat mijn visual vvm ook niet meer werkt.

bnikkels 24-10-09 18:20

Yo, mede aaifoners:
Ik kan ook niet VVM-en met mn simlock-vrije Kpn simm-kaartje-Aaifoon. Zegt i: verbinding met voicemail mislukt, Bel uw serviceaanbieder voor assistentie. Tja, beste appelaars, een bugje in de software?
Wie roept,
Berend

ButcherJF 24-10-09 20:19

Yo, KPN heeft geen VVM, alleen TM heeft dat. Yo.

P@t 26-10-09 16:02

Geen visual voicemail meer na blackra1n jailbreak (iPhone 3G - FW 3.1.2)
 
HELP!

Ik heb m'n iPhone gejailbreaked via blackra1n maar nu heb ik geen Visual Voicemail meer.

Alles geprobeerd, nieuw profiel (T-Mobile Tethering, MMS en VVM) geinstalleerd via http://profiles.ifoneguide.nl/, Netwerkinstellingen hersteld maar helaas nog niet gelukt.

Iemand tips!?

Wouter S 26-10-09 16:50

T-mobile vandaag aan de telefoon gehad: er is een storing/probleem met het T-mobile netwerk. Heeft dus niets met je telefoon te maken.

SilverWings 26-10-09 16:55

Ik heb vandaag al 2x via Pwnage Tool mijn iPhone geprobeerd te jailbreaken omdat ik dacht dat het aan mij lag.
Gelukkig ligt het niet daaraan, maar dus aan T-Mobile.
Verbaasd me overigens dat ik zo weinig mensen hoor klagen hierover.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.