Geen visual voicemail meer
Sinds een tijdje blijk ik ineens geen visual voicemail meer te hebben. Ik ben paar keer gebeld en hoorde van die mensen dat ze mijn voicemail hadden ingesproken. Hier kreeg ik geen melding van.
Toen heb ik maar is het voicemail telefoonnummer gebeld. Blijk ik ineens 5 voicemails te hebben van de laatste 2 maanden. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb een originele iPhone 3G. |
Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
dit mocht niet baten. Het werkt nog steeds niet. Ik ga T-Mobile maar is mailen.
|
Ook bij mij werk VVM niet. Heb een boze mail naar TM gestuurd. Zie hieronder het antwoord van TM:
Geachte heer R..., Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. U geeft aan dat u geen gebruik kunt maken van Visual Voicemail. Volgens uw informatie is er via een forum bekend geworden dat dit een storing bij T-Mobile betreft. U vindt het vreemd dat T-Mobile haar klanten hier niet over informeert. U wilt dit probleem zo spoedig mogelijk opgelost hebben. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is en geven u graag meer informatie. Het niet functioneren van Visual Voicemail is geen storing bij T-Mobile. Indien dit wel het geval was geweest, hadden wij dit uiteraard gecommuniceerd. Wij hebben uw instellingen nagekeken en hieruit blijkt dat deze dienst wel behoort te functioneren. De ervaring leert ons dat problemen met Visual Voicemail vaak veroorzaakt worden door het gebruik van tethering. T-Mobile staat tethering (toestel als internetmodem gebruiken) op de iPhone nog niet toe. Als u probeert de tethering settings op het toestel te krijgen, dan gaan er instellingen verloren voor Visual voicemail en MMS. Om deze instellingen terug te zetten kunt u de volgende stappen volgen: - Instellingen (Settings); - Algemeen (General); - Stel opnieuw in (Reset); - Herstel alle instellingen (Reset all settings). Hierbij gaan geen data of media verloren, de icoontjes van de applicaties worden wel weer alfabetisch geordend. Tethering werkt niet meer en is niet meer zichtbaar als menu-optie. Vanaf nu moet Visual Voicemail en MMS weer werken. Als de u klachten blijft houden, kunt u het toestel eventueel ter reparatie aanbieden. Mocht tethering echter geconstateerd worden, dan kunnen de reparatiekosten bij u in rekening gebracht worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV Bart Wientjes |
Ik heb hetzelfde probleem. Mij deelde men mee dat er wel degelijk een probleem is met de VM bij T-Mobile. Het zou aan een computer of het netwerk in Duitsland liggen, waarlangs alle iPhone VM wordt geleid.
Nadat ik in eerste instantie geen VVM meer had, heb ik gebeld met de servicelijn. Hierop heeft men de VM gereset. Later bleek dat men dat niet had mogen doen. Er schijnt een interne circulaire te zijn waarin is opgenomen dat bij iPhone's de VM niet mag worden gereset. Ik heb nu sinds medio juni 2009 geen VVM meer, en sinds vier weken helemaal geen VM meer. Als iemand mijn nummer belt, moet hij mijn nummer ingeven en krijgt dan bericht dat het nummer niet bestaat. De helpdesk kan niet verder helpen. Als je met Verkoop belt en vraagt of je een nieuwe iPhone kunt aanschaffen, kan dat natuurlijk. Op mijn vraag of er problemen bekend waren met VM omdat ik VM belangrijk vind, is het antwoord dat er geen problemen bekend zijn. Ik heb met T-Mobile Duitsland gebeld. Ze geloven niet dat T-Mobile NL dit durft te zeggen. Er is in het geheel geen sprake van een storing bij (V)VM in Duitsland. Op mails en fax wordt niet gereageerd. Als je de helpdesk belt hang je soms langer dan een half uur in de wacht. Te gek voor woorden. Het beste advies dat ik kreeg was om bijv een KPN toestel aan te schaffen en, als je de iPhone uit moet zetten, het T-Mobile nummer door te schakelen naar het KPN toestel en daar de VM te gebruiken. Ik heb hier geen woorden voor. Groet, André |
Ik gebruik Visual Voicemail en Tethering gewoon naast elkaar. Is dat probleem dan verschillend?
|
Citaat:
Jos |
Helaas, Jos. Geen enkele verbetering, maar weer opnieuw een mail gestuurd met de reactie van André ter illustratie.
Ik houd je op de hoogte Mvg, HaIpho |
Voor iedereen die tethering enabled heeft en zijn visual voicemail niet meer werkt, hier is de oplossing:
* Ga met Safari op je iPhone naar iPhone Zubehr Shop * Selecteer MobileConfigs / Create * Vul de volgende gegevens in bij de aangegeven velden Mobile Internet APN : internet Mobile Internet Username : t-mobile Mobile Internet Password : t-mobile Visual Voicemail APN : voicemail Visual Voicemail Username : t-mobile Visual Voicemail Password : t-mobile Enable Tethering : On * Selecteer Generate * Accepteer en installeer het certificate * Voila :-) |
Dit werkt dus niet. Ik heb mijn hele iPhone teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu krijg ik wanneer ik op de voicemail knop klik onder telefoon een doorschakeling naar 1233. Het nummer voor voicemail :S
|
Hoe zet ik visual voicemail eigenlijk uit. Ik gebruik tethering en kan hier dus geen gebruik van maken. Maar wat vervelend is dat ik ook geen sms krijg dan dat ik een voicemail bericht heb.
@macpeterr: dit werkt bij mij niet net geprobeerd |
ik heb ook een nieuwe mobilecomfig gemaakt maar helaas geen succes...
|
Beste mensen,
Lees deze thread maar eens. Mijn conclussie: TM ontkent categorisch dat er een VVM probleem is. Elk verhaal waarin men vraagt om een reset uit te voeren is nonsens. Ik heb alles geprobeerd:
Er blijven nu 2 opties over: a)Wachten...wachten...wachten.. b)Actie op touw zetten richting Consumentenbond, Radar, Radio Kassa, etc. Mvg, HaIpho |
Visual Voicemail weg sinds update naar 3.1
Hallo
Ik heb sinds de update naar 3.1 ook geen VVM meer... Heb de iphone helemaal herstelt, maar no luck... |
Hier ook weg na 3.1. Vond het alwel vreemd dat er nooit geen vm berichten meer kwamen :)
Maar eens bellen met de rakkers. |
Als ik de mobileconfig weghaal, doet mms en voicemail het weer. Lijkt dus zeker wel een causaal verband te zijn...
|
Calvin, heb jij 3.0 of 3.1 op je iPhone staan?
Groet! Johannes |
ik heb versie 3.0 nog, (dit omdat er geen jb voor 3.1 is)
|
Citaat:
in duitsland doet VVM het niet als je data raoming uitzet. want de vm wordt gebdownload |
Mijn VM en VVM doen het ook niet meer. Nadat ik meer dan 20 minuten in de wacht heb gestaan kreeg ik te horen dat ze er mee bezig zijn en binnen 5 dagen een antwoord moeten geven (dus geen oplossing). Ik wacht dus af maar vind het inderdaad zeer slecht van TM dat ze dit zo regelen!:mad::mad::mad:
|
Beste mensen,
Ik kreeg vanmiddag een SMS van TM met daarin het verhaal dat er idd vvm problemen waren bij TM(Ongelofelijk dat ze dit tot enkele dagen geleden nog ontkenden). Na het weggooien van alle profielen muv het TM profiel heb ik de Netwerkinstellingen gereset..et voilà...vvm doet het weer. Mvg, HaIpho |
Bij mij doet het het sinds vandaag ook weer. Ik had gisteren met T-Mobile gebeld. Blijkbaar lag het toch ergens aan hun netwerk...
Eind goed al goed... Groet! Johannes |
Same here, reset gedaan en het werkt weer
|
Maar weet ook iemand hoe je die kan uitzetten zodat je steeds weer een sms krijgt dat je een voicemail hebt? ivm thetering wil ik eigenlijk de visualvoicemail uitzetten. gaat dit door op de t-mobile site een andere telefoon te selecteren. Heb het nog niet geprobeerd.
|
hier ook inderdaad.... netwerkinstellingen reset, toestel uit, en opnieuw aan.. Werken.
|
Misschien een beetje blond...maar zou iemand van jullie stap voor stap kunnen aangeven hoe jullie dit hersteld hebben. Zit namelijk met hetzelfde probleem!
Thanks! |
Ik heb dit nog niet kunnen herstellen. Ik heb van alles gepobeerd zelfs het herstellen van de iPhone software. Niets mag baten.
|
Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg al een tijd geen VVM, ik heb vanmorgen met T-mobile gebeld en die zeggen dat ik mijn telefoon moet opsturen ter reparatie, dit is de enige manier om VVM te herstellen.
Is iemand anders hier inmiddels al wat verder in? bovenstaande oplossing op de Oostenrijkse website heb ik ook geprobeerd maar dit mocht niet helpen. Herstel, even een 1/2 uurtje gewacht en bij mij werkt VVM nu ook weer. |
Citaat:
Komt waarschijnlijk door alle werkzaamheden. Bij mij deed hij het ook niet en nu weer wel ( gebruik het amper dus merk het niet echt ) |
Bij mij werkt überhaupt de voicemail niet meer. Als ik op de voicemail knop druk of als mensen mij bellen en doorgeschakeld worden naar mijn voicemail krijgen een bandje te horen dat vraagt om mijn telefoonnummer gevolg door #.
Als je dit dan invoert wordt het nummer niet herkend. Pretty annoying, zeker omdat ik in een aantal sollicitatieprocedures zit en dus goed bereikbaar wil zijn. Wie o wie heeft de oplossing? |
Netwerkinstellingen herstellen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
dat (reset netwerkinstellingen) werkt bij mij niet :mad::mad::mad:!!!
|
Ik heb 3.1 draaien, niet gejailbreaked. VM en VVM doen het beiden niet. Gebeld met TM. Steeds een ander antwoord. Gaan het onderzoeken, ligt aan thetering, ...
Mijn vragen: - Werkt VM of VVM bij iemand met OS 3.1 op de iPhone? - Werkt bij iemand VM of VVM naast thetering? - Heeft iemand thetering ingesteld en dat later eraf gegooid? Gaat dat gewoon via het instellen van de netwerk instellen? - Heeft het herstellen van alle instellingen altijd zin? Heb geen zin dat voor jan *** te doen als het aan TM ligt. Dank. |
Ik wil me graag aansluiten bij dit probleem.
IK heb sinds augustus 2009 een iPhone 3gs. En begin septmber ben ik voor 1 maand naar Indonesië op reis geweest. Ik dacht er slim aan te doen de voice mail via de T-Mobile website tijdelijk uit te schakelen, zodat ie bij mijn terug komst op 4 oktober weer actief zou zijn.. Tada... daar begonnen dus de problemen. Géén VVM, en bovenal totaal geen medewerking van TM om de boel weer netjes aan de praat te krijgen. na enkele dagen de klantenservice te hebben gebeld voor mogelijke oplossingen, hebben ze op 7 oktober een zogenaamde ''case'' aangemaakt. Hiervan zou ik uiterlijk binnen 1 week bericht ontvangen over de te ondernemen stappen. Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder, en heb ik nadat ik zelf enkele keren TM heb gebeld, nog steeds geen VVM !! Ik ben als kersverse klant totaal niet tevreden met de klantenservice van TM. Daar komt ook nog een bovenop dat ik in Indonesië tot de ontdekking kwam dat ik geen dekking / bereik had. Na een duur telefoontje met TM, blijkt dat zij de eerste 2 maanden niet toestaan dat je in het buitenland beld, tenzij je een voorschot van €115,- betaald. (Dit heb ik dus braaf gedaan, omdat ik de finctionaliteit van de iPhone alleen maar optimaal kon benutten met bereik) Sorry voor mijn offtopic slotstuk. Ik hou deze draad graag in de gaten, naar ieders andere ervaring. |
Ik kom er achter dat mijn visual vvm ook niet meer werkt.
|
Yo, mede aaifoners:
Ik kan ook niet VVM-en met mn simlock-vrije Kpn simm-kaartje-Aaifoon. Zegt i: verbinding met voicemail mislukt, Bel uw serviceaanbieder voor assistentie. Tja, beste appelaars, een bugje in de software? Wie roept, Berend |
Yo, KPN heeft geen VVM, alleen TM heeft dat. Yo.
|
Geen visual voicemail meer na blackra1n jailbreak (iPhone 3G - FW 3.1.2)
HELP!
Ik heb m'n iPhone gejailbreaked via blackra1n maar nu heb ik geen Visual Voicemail meer. Alles geprobeerd, nieuw profiel (T-Mobile Tethering, MMS en VVM) geinstalleerd via http://profiles.ifoneguide.nl/, Netwerkinstellingen hersteld maar helaas nog niet gelukt. Iemand tips!? |
T-mobile vandaag aan de telefoon gehad: er is een storing/probleem met het T-mobile netwerk. Heeft dus niets met je telefoon te maken.
|
Ik heb vandaag al 2x via Pwnage Tool mijn iPhone geprobeerd te jailbreaken omdat ik dacht dat het aan mij lag.
Gelukkig ligt het niet daaraan, maar dus aan T-Mobile. Verbaasd me overigens dat ik zo weinig mensen hoor klagen hierover. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15. |