iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen visual voicemail meer (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42189-geen-visual-voicemail-meer.html)

Wouter S 26-10-09 17:05

Ik heb zelf geen visual voicemail meer sinds afgelopen zaterdag. Ik heb toen een nieuwe 3GS gekregen van T-mobile (oude spontaan de geest gegeven), zaterdag dus ook opnieuw geactiveerd.

Mijn oude 3GS met 3.1.2 had wel vvm.
Het probleem ligt volgens T-mobile aan het T-mobile netwerk bij nieuwe aanmeldingen van voicemail.

Als je eerder wel vvm had maar je hebt opnieuw moeten activeren, kan je ditzelfde probleem dus hebben. Als het goed is merk je vanzelf wanneer vvm weer naar behoren werkt

i-1 26-10-09 17:35

Hoi,

Bij mij werkt Visual Voicemail ook niet meer ... dit is na het jailbreaken gebeurd en na het aanpassen van wat Tettering instellingen.

De dame van T-mobile vertelde me dat dit een bekend probleem was na het "proberen te activeren" van tettering.

De enige oplossing was door een complete factory default te doen en de nieuwe firmware van apple erop te zetten.

Ik denk trouwens ook dat veel mensen nog niet in de gaten hebben dat het ineens niet meer werkt ...

SilverWings 26-10-09 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i-1 (Bericht 374851)
Hoi,

Bij mij werkt Visual Voicemail ook niet meer ... dit is na het jailbreaken gebeurd en na het aanpassen van wat Tettering instellingen.

De dame van T-mobile vertelde me dat dit een bekend probleem was na het "proberen te activeren" van tettering.

De enige oplossing was door een complete factory default te doen en de nieuwe firmware van apple erop te zetten.

Ik denk trouwens ook dat veel mensen nog niet in de gaten hebben dat het ineens niet meer werkt ...

Ik heb geen tettering ingesteld.

P@t 26-10-09 22:24

Thanx voor de reply!

Hebben we het hier over hetzelfde? Is het bij jullie ook zo dat als je op het voicemail icoon klikt in je telefoon applicatie dat de iPhone direct je voicemail gaat bellen?

5hoog8ter 27-10-09 00:35

Nog gebeld met TM. Ja voicemail probleem komt door thetering. Instellingen terug zetten en dan werkt alles weer. Mooi niet. VM is gewoon kaduuk bij TM. Want op mijn hele oude nokia werkt de VM ook niet! Waarom kunnen die *****s dat niet gewoon toegeven en fixen?!

SilverWings 27-10-09 04:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P@t (Bericht 375076)
Thanx voor de reply!

Hebben we het hier over hetzelfde? Is het bij jullie ook zo dat als je op het voicemail icoon klikt in je telefoon applicatie dat de iPhone direct je voicemail gaat bellen?

Klopt 100%!

wukkkie 27-10-09 12:16

Ik heb mijn iPhone hersteld en nog steeds geen VM :mad:

SilverWings 27-10-09 15:05

Same here. Meerdere keren gerestored, maar dit heeft niets opgelost.
Heb nooit tethering ingesteld. Wel jaibreak met PwnageTool naar 3.1.2
Ben de afgelopen 4 weken wel in Brazilie geweest en heb daar VM wel gewoon gebruikt. Bij terugkomst in NL de upgrade uitgevoerd naar 3.1.2 en volgens mij heeft VM daarna wel even gewerkt. Sinds afgelopen zaterdag dus niet meer.

sonick 27-10-09 21:08

goedeavond,

Ik heb vanavond mijn iphone geupdate.
Ik zat op 3.0 met jailbreak en officiële tmobile unlock(langer dan 1 jaar in bezit)
Nu zit ik op 3.1.2 zonder jailbreak en ook zonder VVM.

Zodra ik op voicemail druk dan gaat hij automatisch 1233 bellen.
Ik zie verder nergens instellingen hiervoor, klopt dat?

Verder heb ik ook nog nooit gebruik gemaakt van tethering.
En alle instellingen heb ik al ge-reset.

Ik weet nu niet meer wat ik nu alsnog kan doen.
Iemand hier een idee?

P@t 28-10-09 10:53

Al meer nieuws? Hier nog steeds geen Visual Voicemail... :confused:

Wouter S 28-10-09 11:17

Ja, we hebben het over hetzelfde en nee, geen nieuws.

Op het moment dat T-mobile de problemen heeft opgelost zetten ze dat misschien wel op de website. Zoniet dan merk je het vanzelf ;-)

i-1 28-10-09 11:18

Tja bij mij werkt het ook nog niet ... dus ... ik weet het ook niet

Animestyle 28-10-09 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P@t (Bericht 375076)
Thanx voor de reply!

Hebben we het hier over hetzelfde? Is het bij jullie ook zo dat als je op het voicemail icoon klikt in je telefoon applicatie dat de iPhone direct je voicemail gaat bellen?

Dit had ik toen ik net mijn 3gs binnenhad en mn oude nummer nog moest worden overgezet.
Nadat mn oude nummer was overgezet deed visual voicemail het gewoon.

Ik heb nu firmware 3.1.2 met een blackra1n jb en visual voicemail werkt gewoon...

iMC 28-10-09 16:17

Ik heb mijn Iphone pas. Voicemail werkt bij mij helemaal niet, d.w.z. als iemand belt gaat hij wel door na 5 keer bellen, maar de beller kan niet inspreken. VVM werkt natuurlijk ook niet. Volgens de helpdeskmedewerker van TM was het een bekekend probleem met de Iphone en zou eraan gewerkt worden. Hij heeft voor mij wel een mailtje naar de technische dienst gestuurd.
Ik heb voicmail uit laten zetten, dan bellen ze maar terug :D

marcelca 28-10-09 16:24

Ook ik heb geen problemen

Heb firmware 3.1.2 erop staan, gejailbreakt met blackrain en visual voicemail werkt prima, ook bij mijn vrouw..

voor tethering gebruik ik Mywi

JulioRicardo 28-10-09 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonick (Bericht 375576)
goedeavond,

Ik heb vanavond mijn iphone geupdate.
Ik zat op 3.0 met jailbreak en officiële tmobile unlock(langer dan 1 jaar in bezit)
Nu zit ik op 3.1.2 zonder jailbreak en ook zonder VVM.

Zodra ik op voicemail druk dan gaat hij automatisch 1233 bellen.
Ik zie verder nergens instellingen hiervoor, klopt dat?


Verder heb ik ook nog nooit gebruik gemaakt van tethering.
En alle instellingen heb ik al ge-reset.

Ik weet nu niet meer wat ik nu alsnog kan doen.
Iemand hier een idee?

...daar heb ik ook last van, alleen geen idee wanneer of dat door de 3.1.2 firmware komt. Zodra ik het voicemailicoontje aantik gaat mijn toestel met 1233 bellen.

wukkkie 28-10-09 21:37

Ligt denk ik niet aan de firmware 3.1.2, ik zit nog op 3.01 en heb ook geen VM meer, denk eerder een fout bij TM.

canphaz 29-10-09 09:38

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heb iPhone 3G restored naar pwned 3.1.2 firmware.
Als ik op het voicemail icoon druk, gaat hij voicemail bellen, ipv visual voicemail te tonen.
  • benm.at profile met internet en voicemail apn + user/pass <- werkt niet, met en zonder tethering
  • Reset network settings <- werkt niet, meermaals op verschillende momenten geprobeerd
  • VVM laten resetten door tmobile <- werkt niet

Heb ook een aantal codes geprobeerd, werken ook niet
  • **004*+316243162406#
  • **5005*86*+31612001233#

Ditzelfde is me al eens overkomen toen ik m'n iphone restored heb, toen hielp alleen de reset door TM. Dit helpt dus nu ook niet..
Heeft iemand nog tips waaraan dit kan liggen? Het lijkt me een configuratie issue op de iPhone, aangezien het gebeurde na m'n restore.

SilverWings 29-10-09 10:28

Heb net met T-Mobile gebeld. De medewerker wist me te vertellen dat het een bekend probleem is en dat er door hun aan wordt gewerkt. Een of ander probleem met hun VVM server.

canphaz 29-10-09 10:31

pfff... Kl#te T-mobile. 't is altijd wat met ze.
zojuist wil ik m'n voicemail uitschakelen, en weer inschakelen..
Bel m'n eigen nummer om te checken.. krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is :-/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.