Geen visual voicemail meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door digital_j Allen, Ik heb het op de volgende manier opgelost. instellingen-> algemeen -> profiel -> Aanwezig profiel verwijderd (had ik eerder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#121
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle instellingen staan goed, ik wordt (binnen 5 werkdagen) teruggebeld door technische dienst. Dus wil ik deze truc wel eens uitproberen, echter ik zie optie '-> profiel' niet binnen -> algemeen !? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#122
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank u wel! Wel enorm jammer dat Tdebiel dit niet fixed tegen mij zeiden ze: netwerkinstellingen herstellen en als dat niet werkt moet de Iphone maar gerepareerd worden............lekkere service...... Dank je wel iedereen! |
#123
|
|||
|
|||
Fantastisch, deed het helemaal voor mij.
Thnx! |
#124
|
|||
|
|||
yes..
dit werk dus wel! super, bedankt |
#125
|
|||
|
|||
Ik heb de optie "Profiel" helemaal niet, onder instellingen, algemeen..?
|
#126
|
|||
|
|||
Nee ik ook niet :S!
|
#127
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#128
|
|||
|
|||
Ik heb dit geprobeerd maar het wil bij mij niet lukken, als ik op voicemail symbool klik krijg ik meteen dat de tel gaat bellen met voicemail
|
#129
|
|||
|
|||
|
#130
|
|||
|
|||
De optie "Profiel" verschijnt alleen als je profielen hebt geinstalleerd.
Misschien heb je bijvoorbeeld MobileConfig Profiles van help.BenM.at – Mobileconfigs and Tethering for your iPhone | BenM.at gebruikt, of Developer Profiles als ontwikkelaar. Als je niet met profielen hebt lopen stunten om tethering aan de praat te krijgen, heb je waarschijnlijk geen optie Profiles onder je settings. En zal je probleem ook niet daardoor worden veroorzaakt. Ik heb dit issue een aantal keer gehad, bijna altijd gerelateerd aan T-Mobile oorzaken. Meestal helpt het om je visual voicemail te laten resetten door de t-mobile helpdesk. Je bent dan wel al je berichten kwijt, en je moet visual voicemail opnieuw instellen. T-Mobile heeft een maand of 3 geleden ook een probleem gehad, waardoor ik ongeveer 4-6 weken geen VVM had. Van de een op de andere dag werkte het toen weer. En nooit iets van t-mobile gezien of gehoord over de oorzaak, en zelfs geen bevestiging van het issue zelf, of dat het issue opgelost was. |
#131
|
|||
|
|||
OK duidelijk.
Ik heb net wel mn netwerkinstellingen gereset, maar dat heeft niet geholpen. Morgen ff bij de T-Store langs dan, misschien kunnen zij zien waarom het niet werkt.... 'Verbinding met Voicemail mislukt. Bel uw serviceprovider voor assistentie' is overigens de melding die ik krijg. |
#132
|
|||
|
|||
Is misschien zelfs overbodig. De helpdesk heeft het telefonisch voor me opgelost door m'n visual voicemailbox te resetten. Ben niet langs geweest bij de T-Store.
|
#133
|
|||
|
|||
Ik heb gister ook T-Mobile gebeld. Zij hebben een reset van de visual voicemail uitgevoerd, et voila, het werk nu!
|
#134
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe ga ik naar winscp? moet ik iets downloaden ofso?
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market |
#135
|
|||
|
|||
Helaas was dit bestand bij mij al goed...
Werkt voor mij dus niet... Toch T-Mobile maar bellen dan voor een voicemail reset. |
#136
|
|||
|
|||
Mmm, net een paar keer aan de iPhone gehangen met T-Mobile. Op zich netjes te woord gestaan, maar ze kunnen nu alleen aangeven dat het 'doorgezet' is naar de TD en dat dat een week duurt.... En dat ik toch 'gewoon mijn voicemail kan afluisteren?'. Alleen krijg ik geen meldingen DAT er voicemail is, dus kan ik 5 keer per dag mijn voicemail gaan checken (ff rekenen, hee dan ben ik mooi door mijn i-150 heen )
Reset (voicemail) heeft geen soelaas geboden, reset netwerk instellingen ook niet. Nu wel een jailbreak, maar voordien ook geen visual voicemail. |
#137
|
|||
|
|||
OK, zelf verder niets hoeven doen (buiten kwaad worden om standaard script afwerkende helldeskmedewerkers ). Vanmorgen een sms-je dat het nu wel werkt (met de standaard excuses) en; Behold! het werkt!
Nog steeds met MET Jailbreak en Roqy-GPS e.d. die dingen hebben dus geen invloed op deze functionaliteit, laat je dus niks aankletsen door de Helldesk. |
#138
|
|||
|
|||
Citaat:
maar vroegen ze aan je of je je iphone had gejailbreakt toen je geen mms en vvm instellingen had? ik neem aan van niet, maar ik wil ook contact met t mobile opnemens, wat moet ik zeggen? |
#139
|
|||
|
|||
Nee, werd niet gevraagd, maar er werd wel gelijk gezegd dat ik;
1 Netwerkinstellingen moest herstellen (+ reboot etc) 2 Alles herstellen (in iTunes) 3 Nieuwste firmware erop moest zetten (3.1.3 - toen 6 dagen oud en links en rechts mogelijke problemen, niet te vergeten mijn jailbreak kwijt.... dus niet!) Zoals gewoonlijk is dat waarschijnlijk het standaard riedeltje dat soms helpt (als mensen zelf hebben zitten *****n in de netwerk settings - tethering profielen) Maar na (enigszins aangebrand) aandringen van mijn kant dat ze daar toch maar eens goed moesten nakijken waarom mijn 'gewone' voicemail insprong (ipv de visual voicemail - andere meldingtekst ingesproken) kreeg ik de ochtend erop een sms met de melding dat nu alles zou moeten werken. Lag dus blijkbaar toch niet aan mijn iPhone-settings of 'oude' (3.1.2) firmware etc. Maarreh, het waren niet zozeer instellingen die ik miste. Mijn 'gewone' voicemail deed het 'gewoon', alleen gaf die geen sms-melding bij een ingesproken voicemail (stond wel aan). Dus moest ik op de gok de voicemail bellen (de 1233) om te horen OF er een voicemail was. Bij de helpdesk kreeg ik te horen va de vvm aanstond. Maar omdat ik een alternatieve meldtekst op de vvm had ingesproken (op de iPhone zelf) die zonder enige foutmelding o.i.d. werd geupload naar de server (met een duitse domeinnaam ), maar niet werd weergegeven op het moment dat ik mezelf belde (ik hoorde de 'gewone' voicemail-meldtekst) moest het wel aan hun kant liggen. Maar breng dat zo'n eerste-lijns helpdesk medewerker maar aan het verstand. Laten we maar zeggen dat ze hun best doen en correct blijven, maar MIJN vak is het niet. Mijn probleem is echter nu dat ik, mocht het nog eens voorkomen, nog niet weet wat ze nu precies hebben gedaan. Dat zou de oplossing kunnen versnellen. Ik zou gewoon bellen en (als ze die nieuwe firmware voorstellen) aangeven dat je met de laatste nieuwsberichten een beetje huiverig bent om die er op te zetten. Rustig je probleem uitleggen en misschien maar een paar dagen geduld hebben tot de TD er naar heeft kunnen kijken. Succes! |
#140
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
Visual Voicemail werkt niet meer | wollie1979 | Odido (T-Mobile) | 17 | 11-09-10 12:45 |
Geen visual voicemail? | Rog | iPhone algemeen | 15 | 11-09-08 14:07 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|