Geen visual voicemail meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, vorige week donderdag 4 maart een iphone aangeschaft. en visual voicemail kreeg ik niet aan de praat. in de tussentijd heel wat forums gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#141
|
|||
|
|||
Hey,
vorige week donderdag 4 maart een iphone aangeschaft. en visual voicemail kreeg ik niet aan de praat. in de tussentijd heel wat forums gelezen en gegoogled maar alle adviezen hielpen niet om mijn voicwmail aan de praat te krijgen. Vandaag met T-mobile gebeld, weer met de huffrouw inbox gereset, netwerk opnieuw ingesteld, voicemail aan en uit gezet etc etc. geen oplossing maar er is een case van gemaakt en deze is naar de technische dienst gestuurd. deze belde na 3 uur op!!!! relax dus, zeker omdat de visual voicemail weer werkt. hij heeft dit ook getest aan de hand van het inspreken van een voicemail bericht en mij daarna weer terug belde. Zelf heb ik daarna gevraagd wat het probleem was, met het idee dat ik dat hier maar kan posten en het evt. handig is voor anderen. het verhaal was: iphone is enige abonnement met de visual voicemail box. andere abonnementen hebben dat niet, die hebben een normale voicemailbox. nu is het zo dat af en toe de 2 soorten voicemailboxen, die van een normaal abonnement en een iphone abonnement beide geactiveerd zijn en dan zal alles niet vlekkeloos lopen, lees vvm werkt niet. hij heeft mijn ''normale'' voicemail box gedeleted de vvm box gereset en alles werkt als een tierelier. ik ben zeer tevreden. ciao joris |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#142
|
||||
|
||||
Hoera voor T-Mobile!
__________________
iPhone 2G 8GB USA iPhone 5S 16GB White ATV 3 iPad 3 16GB Wi-Fi iMac (21,5" late 2012) |
#143
|
|||
|
|||
idd! negatieve berichten voeren altijd de boventoon op fora...
ik dacht laat maar eens weten hoe het wel snel opgelost kan worden-is geworden. joris ps al ging het in eerste instantie wel vaut! |
#144
|
|||
|
|||
...............
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market Laatst gewijzigd door hondlustgeenbrood; 17-03-10 om 16:25. |
#145
|
|||
|
|||
Mijn voicemail doet vreemd.
Als ik met vast nummer naar mijn gsm bel gaat deze over. Laat ik doorrinkelen, want wil een voicemail bericht achter laten (test), krijg dan een vrouwenstem die vraagt het gsm nummer nog eens in te toetsen. Op zich al vreemd, dat hoort niet zo en was ook niet zo. Kreeg (visual)voicemail voor enige tijd terug goed binnen. typ ik dan mijn gsm nummer in zegt ie toestel niet te kennen. Graag jullie advies. Oplossing: Dank aan eeerdere poster, Heb profiel verwijderd, en netwerkinstelling opnieuw ingesteld. Daarna profiel weer terug gezet. Alles werkt nu weer. Laatst gewijzigd door reprise3; 23-03-10 om 03:34. |
#146
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor het posten! |
#147
|
|||
|
|||
goed geholpen door T-Mobile
Ook hier alleen maar lof voor T-Mobile.
Ik heb op het T-mobile forum een berichtje geplaatst en aangegeven dat VVM niet werkt. Na een paar uur door de technische dienst van TM gebeld en zij hebben mij door de instellingen geholpen. Een dag later nogmaals gebeld door dezelfde medewerker of het idd werkte. Nu werk VVM perfect!!! Een goede service van TM vind ik zelf. Robert |
#148
|
|||
|
|||
Ik kwam er vandaag achter dat ik het probleem nog steeds heb, maar alleen als ik de telefoon laat doorgaan, dus niet opneem. Dan krijg ik aan het einde de dame met de voicemailmelding.
Als de telefoon uitstaat, of ik het gesprek weiger, dan doet vvm het normaal. Ik heb het com.apple.voicemail.imap.parameters.plist aangepast zoals eerder aangegeven (hoefde alleen de laatste false op true te zetten), het profiel weggegooid. Ook heb ik het voicemail bij t-mobile uitgezet, weer aangezet. Kortom, ik weet het even niet meer.... Iemand nog een idee? Iphone 3gs, firmware 3.1.3, jailbreak via blackra1n |
#149
|
|||
|
|||
jezz dat was m, nu werkt visual voicemail thanx
|
#150
|
|||
|
|||
Mijn Visual voicemail werkte ook niet. Heb het profiel dat ik ahd geinstalleerd van benm.at verwijderd en de netwerkinstellingen hersteld. Alles werkt weer en Tethering is nog gewoon aanwezig. Bedankt voor de tips!
|
#151
|
|||
|
|||
De mijne werkt ook weer na een upgrade zonder Jailbreak
|
#152
|
|||
|
|||
Visual Voicemail fix
Citaat:
|
#153
|
|||
|
|||
resida:
super het werkt perfect. Met wordpad kun je het prima aanpassen, even een reboot en VVM werkt weer als vanouds. Bij mij werkte het overigens niet omdat ik van sim kaart wisselde. Heb het bestandje nu bewaard, dus als het weer gebeurd, copy/paste en bingo, bedankt voor de tip!!!! |
#154
|
|||
|
|||
De post van Resida heeft ook uiteindelijk mijn probleem verholpen.
Hulde, 2 jaar na postdatum! Ik zit op een 3GS met 4.2.1, gejailbreaked met Blackra1n. |
#155
|
||||
|
||||
Haha ook bij werkt dit potverdorie. Heb me een ongeluk gezocht, een aanpassing aan de plist file en tadaaa VVM werkt weer. Ik zit inmiddels ook op 4.2.1 en de aanpassing werkt dus nog steeds.
|
#156
|
|||
|
|||
Ik heb de zelde problemen. Is kijken wat we er aan kunnen doen
update: via twitter de webcare aan gesproken. Ze hebben mijn VM een reset gegeven, ik heb mijn netwerk settings een reset gegeven en probleem was opgelost. Dus ik klaag niet meer ;-) Laatst gewijzigd door daanski; 23-03-11 om 20:21. Reden: Update toegevoegt |
#157
|
|||
|
|||
Mijn visual voicemail doet het ook niet en heeft het waarschijnlijk ook nooit gedaan sinds ik vanaf nov 2010 de iPhone 4 heb. Ik heb er eerder niet op gelet.
Ik heb de commcenter patch geïnstalleerd van Wortel en de carrier bundle aangepast zodat internet tethering werkt, volgens andere berichten in deze thread zou dit geen probleem moeten zijn. Inhoud carrier.plist: Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>AllowEDGEEditing</key> <true/> <key>AllowMMSCEditing</key> <true/> <key>AllowMMSEditing</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>T-Mobile</string> <key>MMS</key> <dict> <key>GroupModeEnabled</key> <false/> <key>MMSC</key> <string>http://t-mobilemms</string> <key>MaxMessageSize</key> <integer>307200</integer> <key>MaxRecipients</key> <integer>10</integer> <key>MaxVideoBitrate</key> <integer>131072</integer> <key>Proxy</key> <string>10.10.10.11:8080</string> </dict> <key>MyAccountURL</key> <string>http://pda.t-mobile.nl</string> <key>MyAccountURLTitle</key> <string>T-Mobile web'n'walk</string> <key>PhoneNumberRegistrationGatewayAddress</key> <string>+447786205094</string> <key>PrivateCapable</key> <false/> <key>RegistrationOptInRequired</key> <true/> <key>Services</key> <array> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1233</string> <key>ServiceName</key> <string>Voicemail</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1202</string> <key>ServiceName</key> <string>Factuurinformatie</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1200</string> <key>ServiceName</key> <string>Klantenservice</string> </dict> </array> <key>ShowCallForwarded</key> <false/> <key>ShowCallForwarding</key> <false/> <key>ShowTTY</key> <false/> <key>StatusBarImages</key> <array> <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>t-mobile</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>StatusBarCarrierName</key> <string>T-Mobile NL</string> </dict> <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>T-Mobile NL</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>StatusBarCarrierName</key> <string>T-Mobile NL</string> </dict> </array> <key>StockSymboli</key> <array> <dict> <key>symbol</key> <string>^AEX</string> </dict> </array> <key>SupportedSIMs</key> <array> <string>20416</string> </array> <key>SupportsNITZ</key> <false/> <key>VMSMFilterNumber</key> <string>1233</string> <key>VVMIgnoresIntlDataRoaming</key> <false/> <key>VisualVoicemailServiceName</key> <string>IMAP</string> <key>VoicemailPilotNumber</key> <string>+31624001233</string> <key>apns</key> <array> <dict> <key>apn</key> <string>smartsites.t-mobile</string> <key>password</key> <string></string> <key>signature</key> <data> Db/zuuLdAAnrMHGSM1OOjgLBA2j4HCdhXBVul14lZpwwMFuzPHYq QkJJ2vn3HcgAkCGoCINqy6xOeZmXwyPnjhjdHMY40ZA96GzMmbjB 8QqZFdFir4DpIdYxAE8cAxXYwvufbQcUJSci6vb/VolXFwYIQW63 Hy7i2EwxjXEfLt8= </data> <key>type-mask</key> <integer>1</integer> <key>username</key> <string></string> </dict> <dict> <key>apn</key> <string>mms</string> <key>password</key> <string>tmobilemms</string> <key>signature</key> <data> Qkn4X6ThQALkorMGY1G0zJhwYCLtMOVhFT9OMGNisk7sYnIsR14H Tx6A2D3HMdKIZDZvONoUccLD/vFw79QG4tMQkokftEusiIaRHAJp vs+1mwj8XU5M6rcx8zRjSXI5OnbjGZLVSBz5km0kaILa2uvTaG89 94chz0mhV7EJDhU= </data> <key>type-mask</key> <integer>4</integer> <key>username</key> <string>tmobilemms</string> </dict> <dict> <key>apn</key> <string>voicemail</string> <key>password</key> <string></string> <key>signature</key> <data> kDX0VrOnq/lzPhmH1VXgWSvu/YoNF8SeSLUkXwXYvhqe1e/asMqD OfF/wD+xiRxVJgQqU3HkO56DjmAxLy1XG6mVDlEPFgYQX7qaxkDW C0yvE1821I53DsCe0aY0hW0Po9a4VzrLsNE/PJtowLvK7nw9wShi rjy+egHVJ/hAUfk= </data> <key>type-mask</key> <integer>2</integer> <key>username</key> <string></string> </dict> <dict> <key>apn</key> <string>smartsites.t-mobile</string> <key>password</key> <string></string> <key>signature</key> <data> Db/zuuLdAAnrMHGSM1OOjgLBA2j4HCdhXBVul14lZpwwMFuzPHYq QkJJ2vn3HcgAkCGoCINqy6xOeZmXwyPnjhjdHMY40ZA96GzMmbjB 8QqZFdFir4DpIdYxAE8cAxXYwvufbQcUJSci6vb/VolXFwYIQW63 Hy7i2EwxjXEfLt8= </data> <key>type-mask</key> <integer>48</integer> <key>username</key> <string></string> </dict> </array> <key>com.apple.voicemail.imap</key> <dict> <key>AuthenticationScheme</key> <string>DIGEST-MD5</string> <key>BeaconAddress</key> <string>72436</string> <key>ClientManagesTrash</key> <false/> <key>DeliverLegacyNotificationsBeforeSetup</key> <true/> <key>GreetingNotification</key> <true/> <key>MaxGreetingDuration</key> <integer>300</integer> <key>MaxPINLength</key> <integer>7</integer> <key>MinPINLength</key> <integer>4</integer> <key>UsesMWI</key> <false/> <key>UsesSSL</key> <false/> </dict> <key>signature</key> <data> OscTPFdaVn0skYfnzUNaHSZ8211lvkaK6FE9sN9xH4FxlND0S+OlqLjcTSyskNX6LFXp IuHrcLeg0wwE7ow5VgfF2Zl+meCglEyIhmHZTYxNVUDv5QtWW70vR/k7jQUNV2cD4oZV lLFqghz7ziE+z0zJiCHzgf0pmEFrpu8QasE= </data> <key>sms_validity_period</key> <integer>635040</integer> </dict> </plist> Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>AccountSettings</key> <dict> <key>name</key> <string>6########@voicemail2-T-mobile.nl</string> <key>port</key> <string>143</string> <key>server</key> <string>10.65.3.22</string> </dict> <key>AccountState</key> <string>Active</string> <key>SyncRequired</key> <true/> </dict> </plist> Gisteren heeft iemand van de helpdesk bij T-mobile mijn voicemail account totaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen stond er onder het voicemail knopje dat de voicemail opnieuw geconfigureerd moest worden. Dit lukte niet, ik moest een wachtwoord kiezen, dit kon niet opgeslagen worden. Ook bij het inspreken van de boodschap kwam de foutmelding dat de verbinding mislukt en ik het later opnieuw moest proberen. Vervolgens heb ik een totale reset gedaan van alle instellingen op de iPhone en nu belt het knopje voicemail naar 1233 en heb ik dus helemaal geen visual voicemail meer. Als ik de com.apple.voicemail.imap.parameters.plist terug plaats (van een backup die ik heb gemaakt) dan zie ik wel weer visual voicemail maar heb ik dezelfde problemen. Iemand advies? |
#158
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe installatie van 4.2.1 gedaan. Daarna in de com.apple.voicemail.imap.parameters de voicemail op "Active" gezet en nu komen de berichtjes wel binnen. Alleen krijg ik tot nog toe alleen maar heel lang het cirkeltje voor laden, wellicht heeft dat iets te maken met de netwerkdekking hier, ik heb hier geen 3G ontvangst en waarschijnlijk een slechte GPRS verbinding. Ik ga nog even verder...
EDIT: Gedrag weer terug bij af na terugzetten van backup. Ga weer opnieuw 4.2.1 installeren en als nieuwe iPhone configureren. Laatst gewijzigd door JornZ; 29-03-11 om 17:37. |
#159
|
|||
|
|||
of je twittert t-mobile webcare even zoals ik heb gedaan, intstellingen werden meteen aangepast en nu heb ik visual voicemail weer terug...
|
#160
|
|||
|
|||
Nadat ik um als nieuwe iPhone heb geconfigureerd ging de telefoon 1233 bellen als ik op voicemail drukte. Toen heb ik heb ik dat com.apple etc etc bestandje weer aangepast naar active en toen werkte het wel en is blijven werken. Ik vermoed dat als ik geen jailbreak had gedaan en dat bestand niet aan kon passen dat het inderdaad pas gewerkt zou hebben nadat t-mob de voicemailbox zou resetten.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
Visual Voicemail werkt niet meer | wollie1979 | Odido (T-Mobile) | 17 | 11-09-10 12:45 |
Geen visual voicemail? | Rog | iPhone algemeen | 15 | 11-09-08 14:07 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|