Kan geen mms openen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs inc Iphone abo van Tmobile... maar ik kan geen mms openen, ik krijg wel een sms met daarin een link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen mms openen
Ik heb een iphone 3gs inc Iphone abo van Tmobile... maar ik kan geen mms openen,
ik krijg wel een sms met daarin een link + code maar als ik dat dan doe kan ik geen foto zien. Ook niet als ik het op mijn laptop doe Doe ik iets fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
op je laptop moet je op het knopje (Afspelen) drukken!
maar ik heb hetzelfde :S vind het wel jammer dat ik ze niet gelijk zie. zoals dit krijg je
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-08-09 om 16:07. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, kan je nou helemaal geen MMS openen op de iphone met T-mobile? Dat zou ik echt raar vinden
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet T-Mobile de MMS service nog inschakelen, daar zijn ze nog mee aan het *****n geloof ik.
Slecht bezig. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 3gs nu op kpn en over twee maanden op vodafone, ik heb helemaal de optie mms er niet eens opzitten. Het is een leuk toestel maar dit en bleu tooth met andere toestellen en het overzetten van plaatjes, ring tones en dergelijke is slecht geregeld :-(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen MMS ontvangen | amies100 | Vodafone | 5 | 06-06-11 10:37 |
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. | ysie | iPhone Apps | 3 | 21-09-10 14:17 |
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. | rickygroeneveld | iPhone algemeen | 3 | 31-08-10 17:25 |
kan geen popupvensters openen omdat er te veel pg open zijn | roelf | iPhone algemeen | 3 | 04-07-08 21:16 |
Kan geen sms openen.. | Willempieee | Unlock [archief] | 17 | 08-12-07 15:43 |
|
|