Kan geen sms openen.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) He! Zojuist mijn iPhone geupdate naar 1.1.2., gelukkig zonder problemen. Echter, kan ik nu mijn sms berichten niet meer openen. Als ik op 'text' druk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kan geen sms openen..
He!
Zojuist mijn iPhone geupdate naar 1.1.2., gelukkig zonder problemen. Echter, kan ik nu mijn sms berichten niet meer openen. Als ik op 'text' druk, waar een 2 bij staat, opent hij het scherm en sluit hem vervolgens automatisch weer. Ik kan geen smsjes lezen en ook niet versturen.. Iemand een oplossing ? Gr
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iWorld geinstalleerd ?
|
|||
|
|||
Ik was in de veronderstelling dat dat alleen voor in de US was.
Echter na het installeren van iWorld nog steeds hetzelfde probleem. Met de SMSD uit de installer kan ik wel in mijn smsjes komen btw. |
|
||||
|
||||
Bellen e.d. werkt wel gewoon ?
|
|
|||
|
|||
Jep..
Als ik echter naar Recents/Historie ga, gooit hij me ook terug naar springboard.. |
|
||||
|
||||
Hmm raar probleem...
Als ik jou was zou ik de 1.1.2 firmware herstellen. Even downgraden - > oktoprep - > Updaten - > Jailbreaken/activeren Anysim hoef je iig niet te draaien Wel even iWorld |
|
|||
|
|||
Ok, dus ik ga hem nu dowgraden naar 1.1.1., vervolgens installeer ik daar de oktoprep (wat doet dit eigenlijk?), ik update hem weer naar 1.1.2. en jailbreak 'm. Klinkt duidelijk
|
|
||||
|
||||
oktoprep installeert wat bestanden op je iPhone zodat je kunt jailbreaken/activeren in de 1.1.2 firmware.
In de wiki staat ook hoe het moet. En je hebt het al een keer gedaan |
|
|||
|
|||
Haha klopt, weet wel hoe het moet.. Maar niet wat ik aan 't doen was
Anyway; alvast bedankt. Ik ga het meteen proberen en laat het nog even weten. |
|
||||
|
||||
heb je ook iWorld ingesteld op Nederland na het installeren? Wil nog wel eens vergeten worden
|
|
||||
|
||||
Zie verder bovenaan het topic
|
|
|||
|
|||
Heb het probleem al.
Ik heb 'm nu gerestored zoals je zei Destiny, echter bleek het ergens anders aan te liggen. Als je iWorld installeert vanuit de installer, dacht ik dat dat alles was. Alleen zag ik geen icoontje van iWorld en had geen idee dat ik daar ook nog wat moest instellen. Zonde van m'n tijd dus, wel weer wat geleerd Thnx! Slotje svp ! Edit: Je hebt gelijk Psychonikeo, jammer dat je dit topic net pas zag na dat ik op de restore knop duwde |
|
||||
|
||||
Had wel verwacht dat je wist dat je het programma zelf moest runnen.
Maar zag je geen iWorld icoontje op je springboard ? Want dan was er sowieso iets mis |
|
||||
|
||||
Zie je wel.. Meestal is dat hetgene wat vergeten word
Jammergenoeg was ik iets te laat, maar wel gek dat je geen icoontje gezien had? Of stond die gewoon op een andere pagina ofzo? |
|
|||
|
|||
Stond denk ik inderdaad op de volgende pagina, natuurlijk super stom van me. Maar hij gaf een melding tijdens het installeren en ik ben niet zo van het lezen haha, ik klik het klakkeloos weg.
In het vervolg zal ik beter opletten ! |
|
|||
|
|||
nog maar ff een hele stomme vraag dan: als je zo'n restore doet ben je dan alles kwijt wat je geinstalleerd en aangepast hebt???
|
|
||||
|
||||
ja dan gaat hij helemaal terug naar de basisinstelling.. je iPhone wordt in principe opnieuw geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
ok, dan ga ik dat dus maar niet doen! hij werkt nu echt prima zo thanks voor je antwoord op mijn domme vraag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. | rickygroeneveld | iPhone algemeen | 3 | 31-08-10 17:25 |
Kan geen mms openen | Dirk1987 | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-05-10 23:06 |
kan geen popupvensters openen omdat er te veel pg open zijn | roelf | iPhone algemeen | 3 | 04-07-08 21:16 |
Kan SMS niet meer openen | allard14 | Unlock [archief] | 3 | 14-02-08 12:32 |
|
|