T-Mobile carrier logo [FW3.1.2] discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke map moet je dan precies hebben voor KPN, want ik kan hem zo snel niet vinden.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke map moet je dan precies hebben voor KPN, want ik kan hem zo snel niet vinden....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
yup gelukt
|
|||
|
|||
Zou iemand de vraag van Riwe89 kunnen beantwoorden? Ik zit namelijk met dezelfde vraag...
Daarnaast vraag ik me af of het wel mogelijk is mijn carrier logo te veranderen omdat ik nog de oude ultrasnow met de carrier logo bug draai... De standaard carrier tekst NL KPN is bij mij dus ook verdwenen... De reden dat ik niet update naar een nieuwe ultrasnow is dat mijn Wi-Fi op mijn iphone niet werkt en ik dus heb moeten unlocken door zelf ultrasnow bestanden te plaatsen op me iphone. Zou ik het logo nog kunnen veranderen? |
|
|||
|
|||
ook bij mij is het gelukt met het t-mobile logotje Danku zeer
( Handig zon forum zeker omdat deze in het nederlands is) Danku
|
|||
|
|||
Citaat:
dit alles gedaan met ifile en een reboote daarna: gevolg: a) Geen logo b) in me screen staat T-Mo... (niet eens T-mobile) c) de file T-mobile_nl is verwijderd en ken ik nie terug meer vinden... ik wil of een logo of T-mobile weer terug op me screen (liefs een logo) iemand? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En terzijde: er zijn afspraken omtrent onze mooie taal... Dat heeft te maken met verstaanbaarheid en serieus genomen willen worden. Je wilt toch antwoord krijgen? Schrijf dan ook goed nederlands en geen lelijk chattaaltje.
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 02-05-10 om 14:55. |
|
|||
|
|||
Het is misschien overbodig om het topic omhoog te schoppen maar ik heb dezelfde handelingen gedaan met I funbox en het werkte perfect!
Het ging ook stukken makkelijker vond ik zelf. Bedankt voor de achtergelaten rar file! |
|
|||
|
|||
Hoi,
Iemand enige idee waarom ik het colour carrier logo van T-Mobile niet op mijn Iphone 4 4.0.1 krijg. ik heb de instructie hierboven gevolgd png's vervangen andere bestandjes laten staan en ook later vervangen reboot maar het blijven letters eerder op mijn 3GS lukte het wel alle hulp is welkom
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar wel mogelijk??
ik zou het graag proberen als ik wist hoe, mijn Iphone is al aardig getweakt Alleen de Carrier wil ik nog veranderen Weet iemand hoe? |
|
|||
|
|||
methode van Buur werkt ook op 4.1
Dankjewel
|
||||
|
||||
FW 4.1 T-Mobile logo
Voor versie 4.1
logo path: /System/Library/Carrier Bundles/TMobile_nl.bundle voor de rest blijft het de zelfde procedure.
|
|||
|
|||
Hoi allemaal
Het beschreven path voor geprobeerd maar werkt niet op een Iphone 4 met ios 4.1. Iemand een idee hoe dit kan? Gr. Daskie |
|
||||
|
||||
Klopt, ik krijg het ook niet voor elkaar. Heb er nog niet veel tijd ingestoken om het uit te zoeken, moet ik eerlijk zeggen. De tijd ontbreekt me simpelweg. Dus, als iemand anders het weet...?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet werkend.
iemand een idee??? iphone 4 firmware 4,1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
T Mobile Carrier Logo | macgreek | Odido (T-Mobile) | 79 | 14-08-09 14:08 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|