Van Hi naar T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Sony Ericsson Xperia X1 is vandaag kapot gegaan ik had deze telefoon samen met een Hi abonnement die nog 3,5 maand loopt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van Hi naar T-Mobile
Hallo,
Mijn Sony Ericsson Xperia X1 is vandaag kapot gegaan ik had deze telefoon samen met een Hi abonnement die nog 3,5 maand loopt. Ik zou graag een Iphone willen aanschaffen mijn vraag was ik zit nu zonder telefoon zou ik nu naar een T-mobile shop kunnen gaan en vragen of ik al een abonnement af kan sluiten die op 3 maart in gaat en me Iphone al mee kan krijgen? En die simlock vrij laten maken (of zelf doen ik weet niet of dat makelijk is om te doen) zo dat ik mijn Hi abo tot 3 maart in de Iphone kan gebruiken. Daag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? | DutchVince | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-10-10 08:58 |
zelf sim knippen van HI naar t-mobile???? | bennybreda | Odido (T-Mobile) | 39 | 12-08-10 17:22 |
Van Mobistar naar Mobile Vikings? | corneeltje | Orange | 13 | 05-07-10 00:20 |
Happen naar verkooppraatjes van T-Mobile? | Richard.v.Naam | Koopinformatie Nederland | 11 | 14-04-10 13:48 |
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile | Sehash | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-08-08 09:44 |
|
|