Meerdere voicemail welkomsboodschappen. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een t-mobile abonnement en ik zou graag 2 soorten persoonlijke voicemail welkomsboodschappen willen gebruiken. Nu kan ik alleen kiezen tussen standaard en persoonlijk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere voicemail welkomsboodschappen.
Ik heb een t-mobile abonnement en ik zou graag 2 soorten persoonlijke voicemail welkomsboodschappen willen gebruiken.
Nu kan ik alleen kiezen tussen standaard en persoonlijk. Is er een manier om bv te kiezen tussen meerdere persoonlijke boodschappen zodat ik niet iedere keer iets opnieuw hetzelfde moet inspreken? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste Mindhunter,
Bij onze dienst kan je meerdere begroetingen instellen. Je kan via onze website makkelijk wisselen van begroeting, dus misschien kunnen we voldoen aan je vraag. Als je intresse heb, kijk dan op www.greetinq.com. Vriendelijke groet, Greetinq. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail | Vikash | Overige providers Nederland | 0 | 30-01-08 23:32 |
|
|