Internet 3g weg discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Well thanx... that would be nice...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Well thanx... that would be nice
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In Arnhem ook geen 3G meer :-(
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij(in Arnhem) werkt hij nu weer..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier (enschede) doet ie het nu ook weer!
|
|
||||
|
||||
en hij is er weer!! 3G dan he.
|
|
||||
|
||||
Jep, 3G hier ook weer up
|
|
|||
|
|||
ik heb weer 3G hier in Enschede (aka +***)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
plusk*t bedoel je...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3G geen bereik
Hallooo
hier nog iemand uit Almelo Vandaag voor het eerst mijn Iphone 3gs gebruikt en ik ben een een leek. Vandaag wel via 3g internet kunnen gebruiken ,maar sinds vanmiddag kan ik er niet meer op komen. Alleen via Wi-Fi. Ik vraag mij af of ik alles welgoed heb ingesteld (ik heb een beetje lopen klungelen met me Iphone)dus heb meteen een paar vragen, Als ik van 3gs gebruik wil maken,moet Wi-Fi dan uitgezet zijn? en wat moet er bij de vliegtuigstand staan?? Het `klinkt`misschien een beetje dom , zoals ik al zei ben ik een leek en is dit me eerste Iphone. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Oja, ik heb wel een internet abbo bij Tmobile. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 internet langzaam of weg | HyperCube | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 22:22 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
internet valt weg | avdburgt | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-08-10 13:59 |
2G/3G Internet weg na upgrade 3.1.3 -> iOS4 op 3GS 32GB | jwtd | iPhone algemeen | 16 | 24-07-10 14:24 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
|
|