Internet 3g weg discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Kom dus net uit bed, wou ff het nieuws checken op me telefoon dus ik start mijn nu.nl aplicatie en krijg de melding er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet 3g weg
Hey,
Kom dus net uit bed, wou ff het nieuws checken op me telefoon dus ik start mijn nu.nl aplicatie en krijg de melding er is geen netwerk gevonden. Probeer ik safari te starten krijg ik de melding dat ik geen internet hebt. Heb mijn iphone 3g al opnieuw gestart en vliegtuig modus aan en uitgezet. maar het helpt allemaal niks. Op internet gaan zoeken naar oplossing maar kan niks vinden voor dit probleem. Ben al wel naar tmobile gegaan. En ben telaat met het betalen van een factuur volgens mij van 8 maart. Maar het lijkt me sterk dat tmobile zo snel al mijn abbo gaat afsluiten? Hebben nog meer mensen geen internet sinds vandaag? want gister avond rond 11 uur had ik nog gewoon internet. Groet Glennox |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier (Almelo) ook geen data verbinding meer. Geen 3G maar ook geen GPRS.
@glennox vermeld ff je locatie. Laatst gewijzigd door wouter1981; 12-03-10 om 09:20. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen 3G verbinding
Same here, geen internet (Hengelo Ov)
|
|
||||
|
||||
Dit had ik maandagmiddag in Rotterdam, 3G uitgezet en toen had ik wel weer verbinding via GPRS. 's Avonds werkte 3G weer. Waarschijnlijk voert T-Mobile werkzaamheden uit, een paar weken geleden had je dit ook in Den Haag.
Laatst gewijzigd door remundo7000; 12-03-10 om 09:36. |
|
||||
|
||||
Hier exact hetzelfde, omgeving Utrecht/Amsterdam ZO
|
||||
|
||||
Omgeving Doetinchem ook al zonder GPRS/UMTS..
Zag al meerdere tweets, dus lijkt op landelijk probleem.. |
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld met tmobile en er was een storing maar ze boden wel een tijdelijke oplossing door te vertellen dat ik internet had als ik over ging op het 2g netwerk. en dit werkt inderdaad gewoon en dan aan het eind van de middag weer over te gaan op het 3g netwerk
|
|
||||
|
||||
Idd, uitschakelen van 3G op de iPhone helpt wel. Dan blijft GPRS gewoon beschikbaar.
|
|
|||
|
|||
in nunspeet weer hsdpa,
|
|
||||
|
||||
3G werkt weer in Amsterdam Z.O.
|
|
|||
|
|||
TM geeft aan dat er een storing is. hier in het verre oosten werkt 3G nog niet, wel GPRS.
|
|
||||
|
||||
Hier doet ie het ook weer
|
|||
|
|||
Hier in Enschede (werk) en Almelo (thuis) werkt het ook nog niet :S... Wel via GPRS, maar hoop toch ook snel over te gaan naar 3G.. eind van de middag hadden ze het over in het verre oosten?!
|
|
|||
|
|||
hier in Enschede (telefoonkopen.nl) ook geen 3G
edit: en om 10.33 heb ik weer 3G gelukkig!! Laatst gewijzigd door pat1812; 12-03-10 om 11:33. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb het zelfde probleem dacht even dat het aan mijn iphone lag. Weet iemand wanneer dit opgelost zal zijn?
|
|
|||
|
|||
"De netwerkstoring is ondertussen verholpen. Omstreeks 8 uur is het verkeer weer op gang gekomen en momenteel kunnen alle T-Mobile klanten weer gebruik maken van het 3G netwerk."
Staat op de site van GSMhelpdesk.nl... alleen kan ik dus nog echt geen gebruik maken van het 3G netwerk. ???? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, hier nog geen 3G...
|
|
|||
|
|||
Heb T-mobile aan de lijn(werk bij de belcompany) gehad en als het goed is moet het voor de middag zijn opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 internet langzaam of weg | HyperCube | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 22:22 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
internet valt weg | avdburgt | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-08-10 13:59 |
2G/3G Internet weg na upgrade 3.1.3 -> iOS4 op 3GS 32GB | jwtd | iPhone algemeen | 16 | 24-07-10 14:24 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
|
|