Error 23 iTunes discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik krijg op mijn iPhone nadat ik de melding kreeg om mijn iPhone aan de computer te hangen in iTunes de melding dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error 23 iTunes
Goede avond,
Ik krijg op mijn iPhone nadat ik de melding kreeg om mijn iPhone aan de computer te hangen in iTunes de melding dat ik fout 23 optreed. Nu heb ik al gevonden dat dit betekend dat er waarschijnlijk een hardware mankement is opgetreden. Mijn vraag is nu, hoelang is de garantie van mijn iPhone, ik heb hem aangeschaft ongeveer een jaar geleden. Zijn er ervaringen met reparaties? Ik heb hem via internet besteld via T-mobile, kan ik nu gewoon naar een T-mobile stoor gaan? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn toch wel mensen die hier antwoord op hebben?
Ga vanmiddag naar een t-mobile winkel. Of kan ik beter naar de apple-store gaan? hoe zit het met garantie? |
|
||||
|
||||
Ik raad je aan deze website eens goed uit te spitten... er is méér dan genoeg geschreven over deze onderwerpen...
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 9 in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 0 | 21-10-10 21:13 |
Itunes Error 9 | Hamertej | Archief | 2 | 14-03-10 22:40 |
Windows: Itunes error 7 | toine_de_biker | iTunes | 7 | 26-02-10 19:23 |
error (-53) in itunes | mosdef | iTunes | 0 | 06-10-09 18:46 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|