Itunes error 7 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Itunes eror 7 Heb mijn Iphone simloc vrij gemaakt zoals het hoort, dit ging niet goed en nu kan ik mijn Itunes niet meer gebruiken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes error 7
Itunes eror 7
Heb mijn Iphone simloc vrij gemaakt zoals het hoort, dit ging niet goed en nu kan ik mijn Itunes niet meer gebruiken. Inmiddels heb ik al 12 x geprobeerd om Itunes opnieuw te instaleren, maar helaas ik kom er niet uit, Ik heb al heel het forum doorzocht maar ik kan niets vinden waardoor ik weer verder kan, Kan iemand mij helpen met dit probleem ?? mijn Iphone is nu wel simloc vrij, alleen Itunes werkt niet meer Groet Toine Laatst gewijzigd door toine_de_biker; 17-02-10 om 02:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
na veel getop heb ik Itunes aan de gang, nu kan Itunes geen verbinding maken met mijn iphone ??
Kan iemand mij helpen met dit probleem. Ik krijg de foutmelding dat ik de verkeerde Ituns software heb geinstaleerd, ik heb het er al weer 3x opnieuw geinstaleerd maar sonder suc6. Hoop dat imand een oplossing weet Gr Toine |
|
|||
|
|||
na hel wat zoekwerk op dit super forum, is het me gelukt, het werkt
Het heeft nogal wat tijd gekost maar het werkt Gr Toine |
|
||||
|
||||
Wat is de oplossing?
|
|
|||
|
|||
Almo
Ik heb Itunes van mijn pc gehaald, ook uit het register en opnieuw op mijn pc gezet. Het werkt weer en ik kan ook synchroniseren met mijn pc. Een probleem blijft wel bestaan ik kan niet meer op de itunes store. Alle opties hier op het forum al uitgeprobeerd maar niets helpt. Ik heb een week geleden mijn rapport naar Appel gemaild maar daar heb ik nog niets van gehoord. Zou mooi zijn als iemand hier een oplossing voor weet, op mijn pc op de zaak werkt het wel goed. Groet Toine |
|
|||
|
|||
systeem herstel geen optie
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je kan je computer toch een paar dagen terug zeten toen alles nog goed werkten Bureau-accessoires- Systeemwerkset -Systeemherstel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 9 in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 0 | 21-10-10 21:13 |
Error 23 iTunes | CoenG | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-06-10 09:37 |
Itunes Error 9 | Hamertej | Archief | 2 | 14-03-10 22:40 |
error (-53) in itunes | mosdef | iTunes | 0 | 06-10-09 18:46 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|