iphone herkennen door itunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wou al lang een iphone kopen en vandaag komt er nu iemand langs met een iphone die hij verkoopt nu ik heb nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone herkennen door itunes?
hallo
ik wou al lang een iphone kopen en vandaag komt er nu iemand langs met een iphone die hij verkoopt nu ik heb nog nooit met iphone gewerkt.. maar ik heb gehoord dat de iphone moet herkend worden door itunes want dat het anders geen echte iphone is! nu is mijn vraag wat moet er juist opkomen als je de iphone insteekt? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het een echte iPhone is dan zal iTunes gewoon zeggen dat er een iPhone is aangesloten.
|
|
|||
|
|||
aah oké !
dus gewoon iphone aansluiten en iTunes open en dan geeft iTunes aan dat hij de iphone herkent.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kloon herkennen | Prima | Archief | 5 | 30-10-10 21:13 |
iPhone 3GS: Iphone doet niks meer, wel te herkennen in itunes | benno13 | Unlock | 12 | 24-05-10 22:03 |
Mac OS X: itunes moet iphone herkennen als nieuw | blupblup | iTunes | 2 | 03-01-09 22:40 |
itunes herkennen | Pikke | Archief | 4 | 25-08-08 23:35 |
itunes en computer herkennen mijn iphone niet | timmy099 | Archief | 4 | 10-12-07 16:38 |
|
|