iPhone 4 kloon herkennen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil binnekort een iPhone 4 gaan kopen en zag per toeval deze advertentie op marktplaats. Ik hoorde van een vriend dat er tegenwoordig iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kloon herkennen
Ik wil binnekort een iPhone 4 gaan kopen en zag per toeval deze advertentie op marktplaats. Ik hoorde van een vriend dat er tegenwoordig iPhone clones zijn die je bijna niet kan onderscheiden van de echte, en ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik dalijk met een nepperd thuis kom.
Hoe kan ik dus het best een nep iPhone onderscheiden van een echte? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stuur een mailtje naar die mannen !
Het betreft hier zeker géén clone ! Je kan er enkel nooit geen updates mee doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb wat rond gekeken op dit forum en denk dat ik gewoon een laptop met iTunes meeneem zodat ik hem kan testen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een jailbreak en zijn ook unlockt Google maar eens naar wat info van hen bvb iPhone 16Gb 3GS aankopen via De-Ka Elektro - 9lives - Games Forum |
|
|||
|
|||
Heb hem inmiddels gehaald bij ze, vriendelijke mensen en goede service
|
|
||||
|
||||
Prima, is dat ook weer afgehandeld
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone herkennen door itunes? | sportingboy | iTunes | 2 | 27-02-10 11:51 |
Windows: pc wil iphone niet herkennen | bredje | Desktop-applicaties | 48 | 30-11-09 23:46 |
Mac OS X: itunes moet iphone herkennen als nieuw | blupblup | iTunes | 2 | 03-01-09 22:40 |
itunes en computer herkennen mijn iphone niet | timmy099 | Archief | 4 | 10-12-07 16:38 |
|
|