grrr discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb sinds een week een iphone 3gs.Firmware 3.1.3 het lukt maar niet om mijn mailaccount (provider inkomende mail: Online) in te stellen, het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mail instellen T mobile en Online
hallo ik heb sinds een week een iphone 3gs.Firmware 3.1.3
het lukt maar niet om mijn mailaccount (provider inkomende mail: Online) in te stellen, het werkt gewoon niet. al meerdere keren helpdesk t-mobile gebeld en ook de mailprovider. Ik heb de instellingen nu ongeveer 10x ingegeven inkomende server pop.online.nl (plus mailadres e.d.) uitgaande server smtp.gprs.t-mobile.nl geen ssl en geen imap er verschijnt een draaiend streepjesrondje..maar verder niks. wie kan mij hiermee even helpen? dit was op mijn Nokia 1,2,3 gebeurd. en werkt al jaren. G mail lukt wel gewoon, probleemloos. Ik heb hier en daar op dit forum dergelijke zaken al gevonden maar bij mij werkt het niet (bijv. geen uitgaande server invullen). en al helemaal nergens een veld waar ik een POORT in kan geven! Laatst gewijzigd door ibibber; 26-06-10 om 10:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien wat meer info plaatsen van welke mail provider je gebruikt enz.. als het een veel voorkomende is kan er vast wel iemand het voorkauwen.
Daarnaast zou ik ff je titel veranderen in bv: E-mail instellen ... (en dan op de puntjes je mail provider) Heb verder zelf geen idee hoe je het op kan lossen want ik heb mijn gmail accaunt 1,5 jaar geleden insgesteld en doet nog prima |
|
||||
|
||||
.... en daarnaast wil het ook nog wel eens helpen in het juiste forumdeel te zoeken c.q. te posten.
|
|||
|
|||
instellen mail (alweer)
hallo mensen, ik word hier gewezen op allerlei discussies over allerlei instellingen. maar ik word hier echt niet goed van.
ik krijg geen normaal mailverkeer op gang. alleen g mail. maar mijn account van Online niet. heb ingesteld pop. (onduidelijk of dit Imap of pop moet zijn) inkomend pop.online.nl wachtwoord email adres etc uitgaand via t-mobile smtp.gprs.t-mobile.nl (is dit juist of moet dit gewoon smtp.online.nl zijn???) POORT??? moet ik dat invullen???? ik ben al een week bezig en heb met mijn nokia nooit 1 probleem gehad met mail instellen. Wat een gezeur is dit Kan iemand mij hier uit de frustratie helpen? dank! |
|
|||
|
|||
Probeer wat af...zo kreeg ik de mail van mn eigen site draaiende op mn iphone. Probeer push, imap, pop, iets ander adres bijv zonder http of zoiets. Gewoon beetje experimenteren kan soms helpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zou je probleem moeten oplossen. Je inkomende via POP is goed zo, zo heb ik het ook staan. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik heb voor mijn ingaande wanadoo: Hostnaam: pop.wanadoo.nl Gebruikersnaam: xxxxxxx@wanadoo.nl Wachtwoord: dat wat jij zelf gekozen hebt! uitgaande post: SMTP: smtp.wanadoo.nl Heb je alleen online email adressen dan vervang je het woord wanadoo voor online......en zo werkt alles bij mij! |
|
|||
|
|||
Nou, heb ondertussen een nieuwe iPhone.....en mijn eigen instellingen werken ineens niet meer!!!! Hoe kan dat nou toch??????? Ook via t-mobile kan ik niet versturen! Heeft iemand tips hoe je via "online" (voorheen wanadoo) email kunt verzenden?
Laatst gewijzigd door Jennimal; 19-07-10 om 09:47. |
|
||||
|
||||
Wanadoo werd Online maar werd dat op zijn beurt geen Ziggo?
(Bij mij werd het trouwens Orange, geen Online) Probeer eens ziggo in te vulle i.p.v. Online |
|
|||
|
|||
volg de stappen via deze website even;
iphone email instellen | iPhone Instellingen gebruik daarbij de volgende serveradressen van online; http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WE...T=SEARCHTYPE:4 Hopelijk krijg je het nu werkend. Groeten Sjoerd |
|
|||
|
|||
@guan paolo: online is niet overgenomen door ziggo.....
@sj0e5d: Gedaan, maar werkt bij mij niet... Het rare is dat ik tot 2 wkn geleden gewoon via online kon mailen! Ik snap er echt niks van.....het enige verschil is dat ik een andere iphone heb......maar dat zou niet uit moeten maken. Maar ook als ik de smtp server van t-mobile gebruik kan ik niet mailen.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|