Iphone 1G met Relax 20 + internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al 2 jaar een Iphone 1G, werkt super goed. Maar ik wil nu graag een nieuw abbonnement nemen Namelijk deze: T-Mobile.nl: Sony ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 1G met Relax 20 + internet
Hallo,
Ik heb al 2 jaar een Iphone 1G, werkt super goed. Maar ik wil nu graag een nieuw abbonnement nemen Namelijk deze: T-Mobile.nl: Sony Ericsson Xperia X10 De bijgeleverde telefoon wil ik aan mijn vader geven en de sim in mijn Iphone 1G doen, maar de iphone 1G heeft zoals jullie weten geen 3G-verbinding. Kan ik dan alsnog op internet? Bedankt alvast! Don |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, alleen je zal niet dezelfde snelheid halen als op een 3G netwerk, dus het laden van internetpagina's zal een heel stuk slomer gaan.
Waarom neem je geen abonnement met de iPhone 3GS of de iPhone 4? |
|
|||
|
|||
Omdat ik geen telefoon nodig heb en mijn vader wel.
Maar whatsappen enz moet gewoon lukken toch? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis internet actie relax | Guest-20201026224329 | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-09-10 13:11 |
IPhone 4 met een relax abbo? | damian4life | Odido (T-Mobile) | 8 | 07-08-10 00:38 |
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone | rofab | Odido (T-Mobile) | 8 | 01-03-10 22:20 |
mms met t-mobile relax abbo | Pascal-X | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-12-09 18:01 |
Iphone met Relax abbo | bullet424 | Odido (T-Mobile) | 8 | 13-07-08 12:37 |
|
|