T-Mobile Relax abonnement overnemen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister heb ik per ongeluk mijn iPhone in de wc laten vallen. Deze is dus kapot. Ik ben van plan om een nieuwe iPhone 3Gs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile Relax abonnement overnemen
Gister heb ik per ongeluk mijn iPhone in de wc laten vallen. Deze is dus kapot.
Ik ben van plan om een nieuwe iPhone 3Gs inclusief T-Mobile Relax abonnement aan te schaffen. Omdat mijn huidige abonnement gewoon doorloopt heb ik dus niets aan dit T-Mobile Relax abonnement. Is er iemand die dit abonnement over wil nemen? En tegen welke bijbetaling van mijn kant? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet wel even vermelden om welke bundel het gaat. En wanneer het contract verloopt.
|
|
|||
|
|||
Het contract moet nog afgesloten worden, ik kan dus nog elke bundel aanvragen.
|
|
|||
|
|||
Een voorbeeld:
Een sim-only Relax 25 inclusief Web n Walk Standard abonnement kost (12,50 + 9,95) x 12 = € 269,40 voor 1 jaar. Als je dit abonnement van mij over wilt nemen betaal ik je € 149,40. Dan zit jij nog met een restant van € 120,=, maar hier kun je dus een jaar lang voor bellen/sms'en en internetten (komt neer op € 10,= per maand). Dus dan heb je uiteindelijk een erg goedkoop sim-only abonnement. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Relax of Iphone abonnement? | Fullana | Odido (T-Mobile) | 18 | 21-05-09 17:02 |
Relax abonnement nodig? | bugboy | Odido (T-Mobile) | 2 | 21-01-09 17:52 |
|
|