Contractnummer T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Om over te stappen naar een andere aanbieder en hun het allemaal te laten afhandelen met nummerbehoud moet ik het contractnummer hebben van T-Mobile. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contractnummer T-Mobile
Om over te stappen naar een andere aanbieder en hun het allemaal te laten afhandelen met nummerbehoud moet ik het contractnummer hebben van T-Mobile.
Nu kan ik natuurlijk nergens meer het contract van T-Mobile vinden, weet iemand waar ik ergens anders krijg terug gevonden. op de facturen staat het ook niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bel tmobile ks en vraag het?
in de winkel waar je wil overstappen naar andere provider kunnen ze dit ook voor je opzoeken. als je het via het net doet moet je denk ik ff bellen met de ks |
|
|||
|
|||
Zal zo eens bellen dacht probeer het eerst zo. Heb namelijk beetje hekel aan klantenservice niet alleen die van T-Mobile hoor
|
|
|||
|
|||
haha . ik kan prima overweg met klantenservice mensen. heb tijdens mijn studie gewerkt als helpdesk medewerker bij een grote verzekeraar en een energie leverancier. heb hun belscripts goed door.
ik vond het zelf altijd irritant als mensen boos werken en gingen schelden dan had ik ook geen zin om te helpen. daarom kun je altijd beter aardig zijn. (mensen afbranden met mooie zinnen mag natuurlijk wel) als je vriendelijk bent tegen de medewerker zal die ook sneller wat voor jou proberen te doen. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook harstikke aardig die mensen doen ook hun werk. Schelden levert het tegenovergestelde effect op idd. Maar kan me er wel vaak aan irriteren
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je ooit een My T-Mobile-account hebt aangemaakt, maar staat je contractnummer daar niet ergens?
|
|||
|
|||
Is contractnummer niet hetzelfde als klantnummer? Deze staat gewoon op My T-mobile.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij iedere aanbieder staat het schijnbaar op de factuur maar bij T-Mobile natuurlijk niet. |
|
|||
|
|||
Contractnummer staat (hoe kan het ook anders) op het contract. Je zou eventueel naar de shop kunnen gaan en vragen of ze het in het systeem voor je kunnen nakijken. En anders moet je een kopie van je contract laten opzoeken in het pakhuis van T-Mobile. Houdt wel rekening met een ''zoektijd'' van 2 á 3 weken.
Groet, Stefano |
|
|||
|
|||
kreeg je geen mailtje van t- mobile met een bijlage van je contract ik namelijk wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij toevallig je abonnement binnen nu en 2 á 3 weken geleden aangevraagd? Waar jij het over hebt is onderdeel van T-Mobile's nieuwe werkwijze voor contractsverwerking. Klant krijgt geen fysiek contract meer mee, maar een kopie toegestuurd via de mail. Wat inhoudt dat het papier verbruik omlaag gaat. Dit wordt ook wel paperless-contract genoemd. Goed voor het milieu zullen we maar zeggen Stefano20 |
|
|||
|
|||
T-Mobile gebelt je kunt gewoon je klantnummer zonder puntje invoeren zou het moeten werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|