geen bereik t-mobile iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik geen of weinig bereik met mijn iPhone. Hij geeft aan zoeken... (zie screenshot) of geen service. Soms geen service ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen bereik t-mobile iphone
Sinds een paar dagen heb ik geen of weinig bereik met mijn iPhone. Hij geeft aan zoeken... (zie screenshot) of geen service. Soms geen service maar toch een 3G logo. ik snap er niks van. Heb een 3GS 32GB zwart oude bootrom, in hoeverre dat ook er mee te maken heeft. Hij draait op iOS 4 en is niet gejailbreaked. Hij is wel geJB't met spirit geweest op 3.1.3. wie heeft hier in de regio vlaardingen, maassluis ook last van? Ik heb hem trouwens naast een andere telefoon gelegd, ook op t-mobile netwerk en die heeft wel vol bereik.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou het volgende kunnen proberen:
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb dit ook al enige tijd, nog voor ik hem had omgezet naar iOS 4. Woon in omgeving Haarlem, maar heb het overal. Geen idee hoe dat komt. Ga hierboven genoemde adviezen proberen. |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook al een maand. Ik irriteer me er mateloos aan en ik weet niet hoe het komt. Ligt het aan de iphone of aan tmobile?
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook lang last van gehad.. woon in veldhoven en ben vaak in eindhoven.. Maar nadat ik te horen kreeg dat het 3G probleem opgelost was. Had ik er geen last meer van.. Zelf in men woning functioneerd alles prima. Grtz
|
|
|||
|
|||
Naast mijzelf heeft ook m'n buurjongen het. Hij zegt dat alle iphone gebruikers er last van hebben.. Wie meer?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vrijdagavond mijn telefoon 2x laten vallen, sindsdien heb ik constant het 'geen service' probleem, ik heb nu echt maar heel af en toe bereik, en als ik dat dan al heb, is het maar voor 5 minuten.. Andere simkaarten werken ook niet.. Het ligt dus aan m'n telefoon, andere iphones om me heen hebben wel bereik op dezelfde plek. Kan het zijn dat de 'antenne/ontvanger' stuk/beschadigd is? En zo ja, wat raden jullie me aan te doen?
Heb een 3GS 3.1.2 , met blackrain ik word er een beetje moedeloos van.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
T-mobile 2 maanden geen bereik | Kaasschaaf | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-10-10 20:46 |
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock | yeyo1991 | Unlock | 0 | 04-02-10 23:44 |
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) | Foddermocker | KPN | 10 | 01-02-10 20:55 |
Geen bereik T-Mobile | kexxx | Odido (T-Mobile) | 69 | 23-10-09 15:30 |
|
|