T-mobile 2 maanden geen bereik discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Wegens verhuizing van een zendmast zullen wij de komende 2 maanden waarschijnlijk slecht tot geen bereik in onze buurt hebben. kan ik t-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile 2 maanden geen bereik
Beste forumleden
Wegens verhuizing van een zendmast zullen wij de komende 2 maanden waarschijnlijk slecht tot geen bereik in onze buurt hebben. kan ik t-mobile hier voor aansprakelijk stellen en mijn abonnement opzeggen? mvg. Kaasschaaf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je er recht op hebt om 2 maanden niks te betalen. ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument voor meer info kan je het beste daar zijn.
|
|
|||
|
|||
Vanavond t-mobile gebeld, Contract wordt ontbonden, maar moet m'n iphone 3gs 32gb terugsturen en de 200 euro die ik er toendertijd voor betaald heb krijg ik terug en de kosten om hem op te sturen worden ook nog terugbetaald
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
geen bereik t-mobile iphone | robin.b | Odido (T-Mobile) | 7 | 04-07-10 23:46 |
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock | yeyo1991 | Unlock | 0 | 04-02-10 23:44 |
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) | Foddermocker | KPN | 10 | 01-02-10 20:55 |
Geen bereik T-Mobile | kexxx | Odido (T-Mobile) | 69 | 23-10-09 15:30 |
|
|