Wel of niet IPhone 3GS discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Neeeee! Als je het geld ervoor hebt echt een iPhone 4 kopen. Kijk vanavond maar naar de persconferentie en dan zijn alle problemen opgelost. Echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Neeeee! Als je het geld ervoor hebt echt een iPhone 4 kopen. Kijk vanavond maar naar de persconferentie en dan zijn alle problemen opgelost. Echt waar. 100 euro = Retina Display, Camera, Flits, Gyroscoop, A4 processor, betere batterij, kan nog langer meegaan dan de 3GS. Verwacht maar dat over 2 jaar de 3GS eruit ligt.
|
|
|
|||
|
|||
Duur duur... Als belg ga ik 740 euro mogen neerleggen om me zo'n toestel aan te schaffen en het geld groeit ook niet op m'n rug. Ik werk niet want volgend jaar doe ik m'n laatste middelbaar, ik ben 17. Ik had liever ook een abonnement gehad met zulke tarieven!
OT; pak die Iphone 4, prijsverschil voor zo'n smartphone is toch verwaarloosbaar. |
|
|||
|
|||
Een voordeel van de 4, is dat je deze later voor meer door kunt verkopen dan een 3gs... dus dat verschil haal je er wel uit!
|
|
||||
|
||||
Morgen toch maar even kijken wat de prijzen zijn. Natuurlijk ga ik de 30e een week weg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet | martwout | iPhone algemeen | 6 | 14-04-11 15:26 |
3GS 32 GB Firmware 4.3 wel of niet installeren | iPhonevanFranske | iTunes | 8 | 18-03-11 12:06 |
Wel of niet ios4.1 op de 3gs | jaynor | iPhone algemeen | 8 | 17-09-10 12:46 |
iPhone: 3GS wel of niet updaten naar OS 4? | Jonhie | Jailbreak | 4 | 24-08-10 18:07 |
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? | anahari | Archief | 33 | 17-02-10 12:33 |
|
|