iPhone sim in andere mobiel? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of ik, wanneer ik mijn iPhone simkaart in mijn oude Samsung star stop, ik ook gewoon onbeperkt kan internetten op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone sim in andere mobiel?
Ik vroeg me af of ik, wanneer ik mijn iPhone simkaart in mijn oude Samsung star stop, ik ook gewoon onbeperkt kan internetten op m'n Samsung? Komen er geen extra kosten bij?
Ik kan het nog niet uitproberen aangezien m'n samsung pas eind deze week simlock vrij wordt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je simkaart is eigenlijk je "pas" voor verbinding met telefoon en data diensten.
Heeft niets te maken met welk merk/type je telefoon is. Dus als je nu extra moet betalen (=abbo voorwaarde) moet dat straks ook. Alleen kan het zijn dat je de data dienst beperkt hebt op je Iphone, dus ook straks direct controleren. |
|
|||
|
|||
Dankjewel! Ik heb een iPhone 30 euro per maand abonnement dus met onbeperkt internet erbij. Dus ik neem aan dat het daarmee moet lukken? Hoe kan ik controleren of ik data dienst beperkt heb? staat dat bij data roaming e.d.?
|
|
|||
|
|||
Als je een i-150 (30 euro p.m.) abonnement hebt van T-Mobile zit hier onbeperkt internet bij inbregrepen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn dan ook geen extra kosten aan verbonden. Dat weet ik zeker! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3G met sim van andere provider | stefspijk | Unlock | 1 | 18-11-10 14:23 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
Iphone SIM met andere toestellen? | Kwiq | Archief | 3 | 04-01-10 21:47 |
Iphone 3g Tmobile met een andere sim?? | dreamersteps | Overige providers Nederland | 12 | 27-06-09 19:33 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|