Micro-SIM kaart ontvangen!! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wilde jullie even laten weten dat ik net via de post al een micro-simkaart heb mogen ontvangen voor de iPhone4. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Micro-SIM kaart ontvangen!!
Hallo allemaal,
Ik wilde jullie even laten weten dat ik net via de post al een micro-simkaart heb mogen ontvangen voor de iPhone4. Ik weet niet of dit een voorbode is dat ik de iPhone ook 1 dezer dagen mag gaan ontvangen, maar dit is alvast positief!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de telefoon besteld?
|
|
|||
|
|||
Positief nieuws idd. Kun je mooi al je contacten etc. vast gaan overzetten.
Dat de Goden u goed gezind mogen zijn !! Laatst gewijzigd door PrittStift; 28-07-10 om 11:02. |
|
|||
|
|||
contacten overzetten bij een iPhone is zinloos! ik heb hem gewoon telefonisch besteld, redelijk laat zelfs
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En bij Outlook en elk ander adresboek dat je kan syncen naar de iPhone ook niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
van syncen terug naar de micro-sim.
Ik begrijp hieruit dat je de iPhone telefonisch hebt besteld en dat je NIET zelf een losse micro-sim hebt besteld. Het feit dat het niet bij de iPhone inzet wat wil dat zeggen? -Komen de iPhone's niet eens door een gebouw van T-Mobile heen en gaan ze dan direct vanaf een derde partij door naar de klant. en dus moeten ze ze wel los verzenden. - Of is T-Mobile echt vergeten of eerst niet van plan geweest om de micro-sim mee te sturen. (waarom zat dat niet bij de order- bevestiging in?) Verklaard waarom de meeste van de helpdesk kregen te horen dat je deze zelf moest aanschaffen. - Of het is de standaard bureaucratie... |
|
|||
|
|||
Die postbode van jou is trouwens wel erg vroeg! :')
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook binnen! Via my t-mobile besteld.
Laatst gewijzigd door s.keesen; 28-07-10 om 13:26. |
|
|||
|
|||
Wil jij wel vertellen hoe je je telefoon hebt besteld svp?
edit: zie dat appie het intusse ook heeft gedaan |
|
|||
|
|||
Heb hem ook ontvangen. Heb via my t-mobile besteld..
Goed teken lijkt me, de iphone zal wel gewoon begin volgende week worden afgeleverd lijkt me. |
|
|||
|
|||
Hier de post nog niet binnen ben benieuwd dadelijk, misschien zegt het wel helemaal niks als iedereen hem al krijgt
|
|
|||
|
|||
ik heb hem ook binnen
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee of je je huidge SIMkaart ook niet hoeft te deactiveren zodat je een DUO-sim situatie overhoud?
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook vanmiddag gekregen met de post en ik heb mijn bestelling telefonisch gedaan!
|
|
|||
|
|||
Het ontvangen van de micro-sim zegt niets over wanneer je de iPhone krijgt! Ik heb 'm ook ontvangen, maar heb ook een sms'je ontvangen dat de levertijd 8 - 10 weken bedraagt!
Dus verheug je niet te snel op je iPhone als je de sim hebt ontvangen ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|