Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Werd ik vandaag rond 4 uur gebeld dat mijn iphone binnen was, meteen opgehaalt bij de T-shop. Zeer blij mee !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Werd ik vandaag rond 4 uur gebeld dat mijn iphone binnen was, meteen opgehaalt bij de T-shop.
Zeer blij mee !
|
|
|
|||
|
|||
Yep, hiero ook. 32GB Zwart in de pocket ! (eindelijk...)
|
|
|||
|
|||
weet iemand misschien wanneer de T-shops in A'dam een nieuwe levering krijgen ?
heb mijnes 20jul besteld k wacht al 3 weken op me 16G Zwart. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem 31 juli in Amsterdam op het Rokin besteld en ik heb hem nog niet.
|
|
|||
|
|||
wachten wachten wachten ....echt stom
|
|
|||
|
|||
Tja, ze zeggen dat er deze week genoeg iphones naar de shops gaan voor iedereen die op 20 Juli gereserveerd heeft, dus misschien nog vandaag of morgen.
|
|
|||
|
|||
Misschien handig om te melden welke T-Mobile shop je hebt besteld/ je hem hebt kunnen ophalen.
Weten we hier meteen welke shop geleverd heeft gekregen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn toestel ook kunnen ophalen. besteldatum 20/7, 32gig zwart, Tshop nijmegen.
wat een geweldige vooruitgang tov de 3G |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne 31 juli bestelt in Haarlem, maar ik heb hem nog niet. Heeft iemand een idee hoelang ik nog ongeveer zou moeten wachten?
|
|
|||
|
|||
Heb de mijne (Zwart, 16 GB), zoals eerder gemeld, op 27 juli besteld bij de T-Mobile Shop in Vlaardingen. Ben gisteren langs geweest en gevraag op welke plek ik stond. Dat konden ze mij niet vertellen maar het zou zeker nog 3 tot 4 weken duren.
Daarna maar doorgelopen naar andere plaatselijke verkooppunten en bij de eerste heb ik gelijk een iPhone 4 gevonden! Bij Telefoon-kopen.nl hadden ze (volgens de verkoopster) "Gewoon" in het magazijn liggen. Heb dus sinds gisteren de 32 GB Daarna gelijk terug naar de T-mobile. Heb ik 40 minuten in de rij gestaan en netjes mijn 50 euro teruggekregen. Ook geen 5 euro annuleringskosten hoeven te betalen (en terecht.) aangezien T-mobile niet aan de klantwensen kon voldoen! |
|
|||
|
|||
Oke bedankt, dan ga ik het ook maar in een andere winkel proberen.
|
|
|||
|
|||
Nog nieuws van mensen die hem gehad hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
5 aug. besteld, sta op dit moment 6e op de wachtlijst. T-Mobile shop in Emmen.
|
|
|||
|
|||
7 aug. besteld, in de t-Mobile shop in Emmen. @Kjiee heb je je telefoon al?
Ben benieuwd wanneer we een sms ofzo krijgen. Ik ga maar eens eventjes langs |
|
|||
|
|||
ik hoop de mijne snel te krijgen. Ik heb dus 31 juli gereserveerd, een 16gb. Ik ga volgende week donderdag avond op vakantie dus fingers crossed
|
|
|||
|
|||
Boktor, ik heb hem nog niet... jij bent langs geweest vandaag? vertel!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van? | Hubjetten | iPhone algemeen | 17 | 15-10-20 08:30 |
Wie heeft iphone 4 bij t-mobile shop almelo binnen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 9 | 16-08-10 18:41 |
nieuwe iphone maar nog geen internet | butterfingers | iPhone Apps | 9 | 31-07-10 20:16 |
|
|