//

Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van?

Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumbezoekers, Nadat ik een iPhone had gekocht heb ik een Apple Bumper aangevraagd. Nadat ik deze heb ontvangen, heb ik em een twee weken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 16:39
Hubjetten Hubjetten is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Exclamation Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van?

Hallo forumbezoekers,
Nadat ik een iPhone had gekocht heb ik een Apple Bumper aangevraagd. Nadat ik deze heb ontvangen, heb ik em een twee weken gebruikt. Ik haalde de bumper er gisteren weer af en toen zaten er allemaal krasjes op mijn zijkant. Heeft iemand anders hier ook last van? Zet hier dan even je ervaringen neer..
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 17:28
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Lijkt me dat het rubber niet krast. Zat er zand tussen ofzo?
  #3  
Oud 14-09-10, 18:07
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Ik heb hier ook last van. Links boven boven de volume knoppen heb ik twee dik achtige krasjes die naar mijn weten van de bumpercase komen. Nu gebruik ik deze case niet meer.
__________________
Apple iPhone 4 - Opnieuw wordt alles anders.
Volg @SemmiKabel op Twitter!
  #4  
Oud 15-09-10, 16:29
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door warkey Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van. Links boven boven de volume knoppen heb ik twee dik achtige krasjes die naar mijn weten van de bumpercase komen. Nu gebruik ik deze case niet meer.
Heb even gekeken bij een collega die inmiddels ruim 4 weken de bumper intensief gebruikt, maar geen krasje kunnen aantreffen. Zeer waarschijnlijk komt het dus niet alleen door de bumper.
  #5  
Oud 16-09-10, 12:01
Hubjetten Hubjetten is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Haalde je collega de bumper er regelmatig af of liet ie em eromheen zitten? Want ik heb de bumper er twee weken om gelaten en ik aangezien ik altijd heel voorzichtig doe met mijn iPhones is er niets mee gebeurd. Tot ik de bumper eraf haalde, toen zaten er allemaal krasjes op de zijkant.. toch raar dat dat niet bij iedereen zo is..
  #6  
Oud 16-09-10, 12:03
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Misschien in de broekzak geduwt waar ook een beetje zand/stof inzit en dat dat tussen de bumper en telefoon is gekomen?
  #7  
Oud 16-09-10, 12:04
Hubjetten Hubjetten is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Tja, denk dat het een beetje stof is geweest wat ertussen is gekomen. Dat bewijst wel dat dat hele bumper concept niet goed werkt..
  #8  
Oud 16-09-10, 16:18
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hubjetten Bekijk bericht
Haalde je collega de bumper er regelmatig af of liet ie em eromheen zitten? Want ik heb de bumper er twee weken om gelaten en ik aangezien ik altijd heel voorzichtig doe met mijn iPhones is er niets mee gebeurd. Tot ik de bumper eraf haalde, toen zaten er allemaal krasjes op de zijkant.. toch raar dat dat niet bij iedereen zo is..

Tja, denk dat het een beetje stof is geweest wat ertussen is gekomen. Dat bewijst wel dat dat hele bumper concept niet goed werkt..
Heb het hem net gevraagd en hij zegt de bumper in de 1ste week misschien 2 of 3 x te hebben verwijderd en uiteindelijk nu 5 weken erom zitten. Net er weer eventjes afgehaald, alles heel goed bekeken, en nog steeds niets te vinden.

Denk eerlijk gezegd dat het ook geen stof kan zijn, misschien dat jou bumper op die plek een fabrieksfoutje heeft, waardoor er een druk op uit te oefenen krasjes zijn ontstaan... Heb je al aan de binnenkant van de bumper gevoeld of de structuur anders is dan op een andere plek?
  #9  
Oud 16-09-10, 18:29
Hubjetten Hubjetten is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Zou kunnen. Heb het nog niet gecheckt, maar zal zo even kijken. Ik post straks mijn ervaringen wel..
  #10  
Oud 16-09-10, 19:03
buikpijn buikpijn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Jep, hier ook 'krasjes' het zijn kleine polijstplekjes/puntbeschadigingen met vuil er om heen.

Het plastic aan de binnenkant van de bumper is dusdanig hard dat, als er een klein vuiltje tussen komt, deze de roestvaststalen rand beschadigd.

Wonderlijk, afgelopen zaterdag het kreng er nog af gehad en geen plekjes gezien, gisteravond zag ik een 5 tal beschadigingen zitten.

vervelende deel is.. gebruik je een dergelijk ding om de boel te beschermen, doet hij precies het tegenovergestelde.

met Pol kon ik de plekjes goed weg werken.

Zoek maar eens met google op iphone 4 bumper damaged, dan zie je aardig beschadigde gevallen.

In tegenstelling tot een eerdere aanname in dit topic; de binnenkant van de bumper is van hard plastic, de buitenste randjes van rubber.
  #11  
Oud 04-10-10, 12:51
xamirz xamirz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 34
Standaard OOk

Ik heb ook bumper van Appel en is mijn iPhone 4 daarmee ook beschadigd. Ik vroeg me af of een klacht indienen bij apple nut heeft. Wat denken jullie??
  #12  
Oud 04-10-10, 12:54
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Ik heb er ook last van. Vooral rond de silent knop en de dock connector
  #13  
Oud 04-10-10, 20:28
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

wow, veel kras verhalen hier. zonde zeg.

Ik had een tijd een hard case om mijn ipod classic en deze zat ook helemaal onder de krassen na een tijdje. ik denk inderdaad dat het komt door een beetje stof of zand want ik was ermee naar het strand geweest . nu heb ik alleen een slieve om mijn iphone zitten en een invisible shield, ik denk dat dat de beste manier is. als je hemt niet gebruikt super veilig en als je hem wel gebruikt kras bestendig ^^.

al haal ik denk ik wel mijn shield er over een tijdje af, ik leg hem altijd automatisch op mijn slieve als hij op tafel licht. waardoor hij door schuiving ook geen krasjes kan maken en hij gewoon mooier is zonder shield. nog geen krasje te bekennen iig!
  #14  
Oud 04-10-10, 21:11
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Hier ook, door een niet netjes afgewerkte bumper (minuscuul uitstekend stukje plastic in binnenkant van de bumper - het kwam nou niet bepaald bij me op dat te gaan controleren ...).
  #15  
Oud 04-10-10, 21:18
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Ik vind dit niet netjes van Apple dat de bumpercase de iphone beschadigd. Heb het zelf ook (al eerder gemeld in dit topic). Zouden we hier wat mee kunnen ?..
  #16  
Oud 11-10-20, 09:45
Windesheim15 Windesheim15 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2020
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook behoorlijk veel krassen van de bumper. Hoe krijg ik die weg? Met Pol zeg jij, wat bedoel je precies?
  #17  
Oud 11-10-20, 10:26
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Windesheim15 Bekijk bericht
Ik heb ook behoorlijk veel krassen van de bumper. Hoe krijg ik die weg? Met Pol zeg jij, wat bedoel je precies?
Met een beetje auto was of zo poetsen
Je kan ook speciale polijst pasta krijgen
Zelfs tandpasta werkt maar je moet dan langer poetsen
  #18  
Oud 15-10-20, 07:30
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Windesheim15 Bekijk bericht
Ik heb ook behoorlijk veel krassen van de bumper. Hoe krijg ik die weg? Met Pol zeg jij, wat bedoel je precies?
Wow bijna een record een poll van 10 jaar
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ios 4.2.1 problemen wie nog meer? markjan Archief 1 30-11-10 17:06
Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? borgqueenx Odido (T-Mobile) 132 18-09-10 11:23
Haarscheurtjes, wie heeft er last van? Yzord Archief 3 21-09-09 12:12
wie helpt me, ik snap hier niets van diseazed Jailbreak apps en thema's 2 11-01-09 13:56
wie heeft verstand van Pwnage Tool nobody79 Archief 1 15-04-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.