zelf sim knippen van HI naar t-mobile???? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) das wel de veiligste manier denk ik, dan weet je zeker dat je niet alsnog een nieuwe moet kopen als het knippen mislukt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
das wel de veiligste manier denk ik, dan weet je zeker dat je niet alsnog een nieuwe moet kopen als het knippen mislukt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zo moeilijk is dat knippen niet, zolang je de zwarte lijnen goed knipt, de rest is op maat knippen (zie mijn eerdere posts met foto) en anders kan je alsnog 1 bestellen bij kpn.
Heb er nu 2 geknipt en allebei gelukt. |
|
|||
|
|||
ik heb een hi kaartje gewoon op het oog geknipt
de microsim van tmobile als mal en knippen maar gewoon langs het randje en passend maken |
|
|||
|
|||
Ikzelf heb zonet ook een oud kaartje verknipt zonder een site te gebruiken en gewoon een breekmes erbij nemen. Lukte prima en iphone aanvaard het
Als je verknipt raad ik wel aan zo snel mogelijk toch een originele in de winkel te halen. Ikzelf wacht namelijk op MobileVikings hun micro sim kaartje in men bus, in tussentijd maar een oude sim genomen om alsnog de iphone te kunnen laten draaien
|
|||
|
|||
Kun je die template niet hier posten? dan kan ik morgen met mij vodafone kaartje aan de gang
|
|
|||
|
|||
Youtube filmpje met uitleg en een link naar de pdf:
YouTube - ‪How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED!‬‎ Ik mag het vanavond gaan proberen met een Hi kaartje, Mediamarkt belde net dat m'n bestelde 32GB binnen is |
|
||||
|
||||
Citaat:
succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Klopt, bij Vodafone moet je dwars door het koperkleurige heen knippen.
Staat een filmpje van Youtube op het forum waar precies Voor de rest is het gewoon een beetje erom heen knippen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even dit filmpje helemaal kijken voordat je begint met knippen
YouTube - Vodafone sim knippen naar formaat microsim iPhone4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vodafone SIM omzetten naar MicroSIM problemen | One More Thing Staat nog meer info Alleen hier ziet er wel iets anders uit : How To Convert a SIM to a MicroSIM with a Meat Cleaver! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die met Hi kaartje bedoel je? Nja ik gebruik anders de template wel, en als ik verkeerd knip heb ik gewoon pech. Zit alleen geen vodafone winkel hier, dus dan word het een paar dagen zonder telefoon |
|
||||
|
||||
Mijn post van 5 augustus 22.53 uur, als je hem zo knipt komt het goed
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nja ik ga het straks proberen, hopelijk komt het goed
|
|
|||
|
|||
Hmm Net gedaan met een oude Hi kaart, toestel vraagt om pincode en unlocked zich.
Alleen daarna zegt het geen service, waarschijnlijk komt dat dan door dat Hi kaart verlopen is |
|
|||
|
|||
Heb deze methode ook gebruikt werkt perfect had wle een tmobile simlock met ultrasn0w heb ik em ge unlockt nu heb ik vodafone wel goed opletten je moet me precies passend maken anders ben je lang bezig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim knippen --> eerst doorschakelen? | matthijst | iPhone algemeen | 2 | 15-10-10 17:29 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Knippen Sim-Card | tollo71 | Unlock [archief] | 10 | 17-01-08 23:02 |
|
|