iPhone 4 32gb niet leverbaar? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik woon hier in hellevoet had vorig jaar iPhone 3g gekocht @belcompany hellevoetsluis en inmiddels al verkocht maar nu wilde ik een iPhone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 32gb niet leverbaar?
hallo,
ik woon hier in hellevoet had vorig jaar iPhone 3g gekocht @belcompany hellevoetsluis en inmiddels al verkocht maar nu wilde ik een iPhone 4 32gb zwart gaan halen en ze zeiden dat ze die niet binnen kregen alleen 16`s maar ik wacht nu al een week ofzo en ze hebben hem nog steeds niet is dit ook bij andere iPhone verkoop punten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit geldt voor meerdere mensen. Er zijn er meer die wachten op de 32gb.
Valt weinig over het termijn te zeggen! Ik sta 1ste op een reserveringslijst, maar ik wacht ook nog op een smsje. |
|
||||
|
||||
Toch maar eens het forum doornemen.
|
|
||||
|
||||
Ik weet alleen dat de 16Gb er meer is dan de 32Gb, gewoon omdat de meeste mensen 16Gb nemen denk ik. Maar of de 32Gb helemaal niet komt weet ik niet...
|
|
|||
|
|||
In Winterswijk zijn er al meerdere 32 GB's verkocht.
Ik sta op nr. 3 inmiddels. |
|
|||
|
|||
Tuurlijk zijn er al meerdere 32Gb's verkocht die komen alleen veel en veel minder binnen dan 16Gb's.....
|
|
|||
|
|||
Ik krijg maandag een 32 gig binnen dus ze komen wel degelijk.. Met een beetje geluk voor alle 32 gig-ers komt er a.s. dinsdag een flinke lading 32 gig binnen.
|
|
||||
|
||||
ik hoop het !
sta vierde in purmerend voor een 32 gb ga vandaag maar eens langs vragen wat hun ervan denken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wacht namelijk ook nog steeds op een 32gb. Heb tegelijk met iemand anders online gereserveerd, maar die andere had een 16gb en die heeft 'em al binnen. |
|
||||
|
||||
Ik kan over ongeveer een uurtje me 32gb verwachten, dus er wordt nog wel het een en ander uitgeleverd!
|
|||
|
|||
de belcompany heeft donderdag ook nog gebeld dat ze volgende week weer een levering zou de krijgen en dat er misschien de 32gb ook bij zit maar ik sta ook als 1 op de wachtlijst
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk komen die ook. Waarom zouden die niet binnen komen. Als jij deze gewoon daar besteld krijg je die toch gewoon.
Waarschijnlijk krijgen zijn die nu niet binnen omdat alleen de 16GB zijn besteld. |
|
||||
|
||||
Ja maar er zijn ook minder mensen die een 32Gb nemen, dus ben je sneller aan de beurt denk ik?
|
|
|||
|
|||
martin van de belcompany hier zei dat er ook al een lange wachtlijst stond voor de 32gn
|
|
|||
|
|||
Nou, ben ik toch even blij dat ik mijn iPhone 4 32 GB al sinds de 30e heb. Iedereen die er nog niet eentje heeft: veel succes, ik hoop dat jullie er snel eentje krijgen
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat dinsdag een nieuwe lading iPhone 4 was binnen gekomen, dus misschien komt er a.s. dinsdag weer een nieuwe lading binnen met een groter percentage 32 gig...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ze zullen ook wel komen volgende week denk ik maar ik wacht nu al een week en dat is heel lang omdat ik me oude al verkocht heb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En denk dat je beter geluk kan wensen.. t-mobile is zo random als ik weet niet wat, door alles hier op het forum had ik niet eens de moeite genomen om order nr enz op te vragen, had nog niet eens een micro sim binnen + had hem omgezet van wit naar zwart en toen kreeg ik eregister t smsje dat ik een afspraak mocht maken Overigens zat ik al vanaf half 8 achter de computer op de 20ste |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs 16gb wanneer weer leverbaar | dani3lb0s | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-10 02:22 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Iphone via GSM.Nl niet meer leverbaar !!!! | Max01 | Koopinformatie Nederland | 68 | 11-01-08 19:19 |
|
|