bestaande 3g doorverzekeren na iphone4 aanschaf discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik ben benieuwd of ik mijn huidige iphone 3g kan blijven verzekeren via t-mobile nu ik morgen dus mijn iphone 4 ga krijgen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestaande 3g doorverzekeren na iphone4 aanschaf
Hallo allemaal ik ben benieuwd of ik mijn huidige iphone 3g kan blijven verzekeren via t-mobile nu ik morgen dus mijn iphone 4 ga krijgen?
Ik vind het geen probleem om voor de 3g een nieuw goedkoop abo af te sluiten via t-mobile mijn huidige abo gaat over naar de iphone 4. Wie weet hier antwoord op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier die dit een aannemelijke vraag vind en er een antwoord op heeft?
|
|
||||
|
||||
Q: Kan ik mijn iPhone extra verzekeren naast de standaardfabrieksgarantie?
A: Je kunt voor de iPhone een T-Mobile Gegarandeerd-garantiepakket afsluiten. Hiermee is schade die aan de iPhone ontstaat door vallen, water en/of druk, afgedekt. Deze verzekering is alleen te koop in de T-Mobile Shops tot veertien dagen na aankoop. Q: Kan ik mijn iPhone verzekeren tegen diefstal? A: Je kunt je tegen diefstal verzekeren door de T-Mobile Gegarandeerd Plus-verzekering af te laten sluiten. Hiermee ben je verzekerd tegen diefstal en de gevolgschade daarvan. Deze verzekering is alleen te koop in de T-Mobile Shops tot veertien dagen na aankoop. Zakelijke gebruikers kunnen zich verzekeren tegen diefstal door aanschaf van de T-Mobile Gegarandeerd-service. Deze is verkrijgbaar via alle verkoopkanalen van T-Mobile. Bron: T-Mobile.nl: Mobiele telefoons en abonnementen met online korting zoekhok, zoekwoord "verzekering", 2/9 antwoorden: Klik! Mijn conclusie: Ga naar de T-Mobile shop en neem je iPhone 3G mee, laat de werknemer alles uitpluizen en weeg daar je opties af. Want bijv., een goedkope sim-only kan ook zo voordelen bieden? Persoonlijke afweging hè |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestaande apps her downloaden | danny1984 | iPhone Apps | 1 | 18-12-10 22:00 |
Aanschaf Vanity Fair | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 12-06-10 09:36 |
Aanschaf Iphone welke? | HPoskam | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-12-09 16:20 |
aanschaf iphone | jessia | Archief | 1 | 21-05-09 13:23 |
Aanschaf Iphone..!! | wildeknak | iPhone algemeen | 1 | 10-01-09 18:43 |
|
|