Hoe verklaren we dit? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk naar dit jongens: Apple iPhone 4 16GB i.c.m. T-Mobile i-500 Verlenging - Belnu.nl direct leverbaar. zwart/16GB 24 uurs service zodra je m op wit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verklaren we dit?
Kijk naar dit jongens:
Apple iPhone 4 16GB i.c.m. T-Mobile i-500 Verlenging - Belnu.nl direct leverbaar. zwart/16GB 24 uurs service zodra je m op wit zet klopt het dat deze niet leverbaar is. Klopt het dan dat deze gewoon op voorraad is daaro? mvg. Leroy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou meteen bestellen, volgens mij geven de actuele leverdatum aan want enkele dagen geleden stond er iets anders.
|
|
|||
|
|||
probleem is dat ik de 22ste pas 18 wordt en dan pas kan bestellen...
|
|
|||
|
|||
Lol denk je nu werkelijk dat hij direct leverbaar is?
Hoe verklaren we dit? Simpel: digitale oplichting. |
|
|||
|
|||
Ze verkopen enkel 16 G en geen 32 G (bij 32 G geven ze aan' in bestelling' ) dus het kan heel goed dat het direct leverbaar is (voorlopig dan).
Laatst gewijzigd door salih-118; 15-08-10 om 22:37. |
|
|||
|
|||
Salih-118 je hebt gelijk, als ik verander naar WIT, dan staat er ook NIET LEVERBAAR
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misch kun je betale aan koerier dan loop je geen risico.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 16 gb zwart daar vorige week ook besteld. Toen stond er ook dat er voorraad was. Toen ik belde was er geen voorraad meer. Vandaag kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling is verzonden. Er is nu dus wel weer voorraad.
edit: Hij kwam dezelfde dag nog binnen rond een uur of 12. Laatst gewijzigd door Borft; 17-08-10 om 10:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe los ik dit op?? | learjet | iPad algemeen | 3 | 15-02-11 12:53 |
Hoe noemt dit programma | freekydude | Archief | 1 | 10-05-09 18:28 |
Hoe krijg ik dit weg??:O | jard | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-08-08 23:48 |
|
|