Aanbieder is 7.0 update werkt niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 met 4.0.1 bij aanbieder staat T-mobile 7.0 hij vraagt telkens om een update op de iphone en op mijn computer, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanbieder is 7.0 update werkt niet
ik heb een iphone 4 met 4.0.1
bij aanbieder staat T-mobile 7.0 hij vraagt telkens om een update op de iphone en op mijn computer, als ik op werk bij klik gebeurt er niks. wat moet ik doen om 7.1 te krijgen.... als ik bel krijg ik een melding met doorschakelen Mvg Robbert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien handig om je probleem wat beter te omschrijven.
Ik begrijp er nu in ieder geval helemaal niets van. |
|
|||
|
|||
ik kan mijn aanbieder die nu op 7.0 staat niet update naar 7.1
|
|
|||
|
|||
duidelijk genoeg?
|
|
|||
|
|||
En waarom wil je dat?
|
|
|||
|
|||
Als ik bel geeft mijn telefoon een melding met doorschakeling actief. En soms ben ik niet bereikbaar, terwijl mijn telefoon aan staat en bereik heeft.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel wat hij bedoelt, maar volgens mij kun je dat niet zelf aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Heb hem herstelt, werkt weer goed
bedankt mvg Robbert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aanbieder update | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-10 21:32 |
Update 4.0.1 -> 4.0.2 werkt niet? | Kjiee | iPhone algemeen | 5 | 27-08-10 16:51 |
modmyi werkt niet na update 3.1.2 | jasperdehoog | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-12-09 11:52 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
|
|