2 iphones 1 abonoment discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden mij iPhone gehaald bij icenter. Netjes verlengt bij T-Mobile, was in de eerste instantie niet mogelijk omdat ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iphones 1 abonoment
Ik heb een paar weken geleden mij iPhone gehaald bij icenter. Netjes verlengt bij T-Mobile, was in de eerste instantie niet mogelijk omdat ik al had gereserveerd bij t-mobile. Na een telefoontje was het geregeld en kon ik mijn iPhone mee naar huis nemen.
Nu heb ik dus een mail ontvangen van t-mobile dat ik een afspraak moet maken voor het leveren van mij telefoon (een 2e dus). Nu de vraag; De boel toch annuleren, t-mobile komt er wel achter door het IMEI nummer of iets dergelijks? Of accepteren en door verkopen? Bij ontvangst teken je geen contract van t-mobile maar alleen voor ontvangst? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je dan aangesloten wordt met een nieuw nummer.
Dan lopen er dus 2 abonnementen en betaal je dus 2 x maandpremie. |
|
|||
|
|||
Zal ik dat dan niet ook moeten kunnen zien in "Mijn T-mobile"? Nu zie ik gewoon 1 abbo
|
|
|||
|
|||
Bij nader inzien:
Misschien kun je het er op wagen. Maar je moet er dan wel voor zorgen dat je de sim-kaart niet activeert. Weet je zeker dat je abo al verlengd is? |
|
|||
|
|||
Ja mijn abbo is al ingegaan, start datum in op mijn t-mobile is die zelfde dag nog gewijzigd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 2 iphones 1 pc | peusens | iTunes | 0 | 22-02-11 20:05 |
2 iphones | Las | iTunes | 1 | 24-01-10 13:20 |
Windows: 2 IPhones | LucVG | iTunes | 6 | 05-09-09 23:49 |
abonoment ... | Boss | Archief | 1 | 19-02-09 20:14 |
Mac OS X: 2 iphones op 1 pc | tapijtkever | iTunes | 1 | 29-08-08 16:56 |
|
|