Geen Service bij nummerbehoud discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gisteren een iPhone 4 binnen gekregen en had gisteren ook gewoon bereik. Tot eens sms kwam van t-Mobile dat mijn nummerbehoud was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Service bij nummerbehoud
Hallo, ik heb gisteren een iPhone 4 binnen gekregen en had gisteren ook gewoon bereik. Tot eens sms kwam van t-Mobile dat mijn nummerbehoud was aangevraagd. Nu heb ik al een dag geen service.
Weet misschien een van jullie of het mogelijk is om een tijdelijk nummer aan te vragen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan. Ik heb precies hetzelfde gehad: Ik had heel even bereik op mijn iPhone en viel weer weg en zit nu zonder tot 24 september. Ik had via de email van smartphoneshop.nl een tijdelijk nummer gehad; ik kan die activeren door een Direct Message (DM) in twitter te sturen naar tmobile webare. Nog niet gedaan want ik zou er eigenlijk niets mee doen; je betaalt gewoon prepaid erover en het heeft geen nut om iedereen te zeggen dat ik ~4 weken een ander nummer heb.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ditzelfde probleem ook gehad, heb de klantenservice gebeld en toen een tijdelijk nummer gekregen, had weer bereik binnen een half uur.
|
|
|||
|
|||
Okee bedankt! Hij doet het nu. Via twitter een DM gestuurt naar tmobile.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"geen service" bij Ipad2 3g | Boktor2 | iPad algemeen | 2 | 27-03-11 00:38 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
nummerbehoud leed bij t-mobile | maca | Odido (T-Mobile) | 92 | 22-10-10 16:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|