relax vs iphone abbonoment discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wat is het verschil tussen een speciaal iphone abonnement van T-mobile (bv. i-300) en een relax abonnement van T-mobile (bv. relax 30) i.c.m. een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
relax vs iphone abbonoment
Hoi,
Wat is het verschil tussen een speciaal iphone abonnement van T-mobile (bv. i-300) en een relax abonnement van T-mobile (bv. relax 30) i.c.m. een iphone 4? Het relax abonnement is duidelijk een stuk goedkoper, maar brengt dit beperking met zich mee, bv. geen facetime, geen visual voicemail, geen push-mail, etc.? Mvg, Steven Laatst gewijzigd door qwertyu; 11-09-10 om 16:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google it, dit is al 100 keer besproken.
|
|
|||
|
|||
ik kan geen duidelijk antwoord vinden op google...
|
|
|||
|
|||
Op dit forum is vast wel het eea te vinden.....Maar goed even in het kort:
Bij een relax abbo heb je geen visual voicemail en is je internet snelheid 1mbit ipv 2 mbit. Tevens heb je bij relax een datalimiet van 2GB, hierna zakt je snelheid verder weg. Persoonlijk heb ik toch voor het relaxabbo gekozen, ik maak meer gebruik van Wi-Fi dan mobiel internet en visual voicemail interesseerd me niet. |
|
|||
|
|||
Er is ook een verschil met relax en relax online
relax online per minuuut, en relax per seconde na een minuut |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activatie abbonoment | m1chelle92 | Odido (T-Mobile) | 0 | 25-03-11 21:02 |
Contract verlengen - zakelijk abbonoment | Duke-Jay | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-08-10 16:44 |
Iphone Abbonoment | Ximenez | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-06-10 16:05 |
i-abbonoment of Relax? | LennartD | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-04-10 01:04 |
Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. | sweetysven | Odido (T-Mobile) | 14 | 31-10-08 14:06 |
|
|