Contract verlengen - zakelijk abbonoment discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een contract voor een maand met mijn iPhone 3G, maar ik wil graag mijn contract verlengen en dan een iPhone 4 krijgen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contract verlengen - zakelijk abbonoment
Ik heb nog een contract voor een maand met mijn iPhone 3G, maar ik wil graag mijn contract verlengen en dan een iPhone 4 krijgen. Ik heb een zakelijk abbonoment maar kan de optie nergens terugvinden op de website?
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan bel je naar typhone die kunnen ook tmobile zakelijk verlengen met levering iPhone 4 met simlock. Heb ik ook gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract verlengen (opties) | MrMind | Odido (T-Mobile) | 9 | 05-01-10 13:20 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Vragen IVM Verlengen contract | Phoef | Odido (T-Mobile) | 19 | 03-08-09 18:26 |
Mag een provider zomaar je contract verlengen? | Ichigo | Overige providers Nederland | 10 | 04-12-08 17:22 |
[iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen? | michal | Odido (T-Mobile) | 4 | 18-08-08 21:18 |
|
|