Hoe snel is dit nu precies?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kunnen jullie mij even helpen aub? Ik download 47000.1 KBYTE/sec met mijn iPhone (Tmobile). Hoeveel mb is dit per sec?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe snel is dit nu precies??
Hallo kunnen jullie mij even helpen aub?
Ik download 47000.1 KBYTE/sec met mijn iPhone (Tmobile). Hoeveel mb is dit per sec? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
1mb = 1024 kbyte...met andere woorden ik pomp 47 mb/sec met mijn W&W plus abonnementje door mijn iPhone. Snelheid is echt goed ik heb die test nu al 30x gedraaid op mijn iphone.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je bits en bytes door elkaar haalt, en dan nog is het volgens mij niet mogelijk. De iPhone heeft als ik me niet vergis een max snelheid van 7,2 megabits per seconde.
Ik zou eens een andere speedtest doen, en anders ben ik wel erg benieuwd naar een screenshot... |
|
||||
|
||||
Je i-xxx abbo heeft een max snelheid van 2.2mbit wat gelijk staat aan ongeveer 240 kb/s downloaden. 47 mbit staat gelijk aan 4.7 MegaByte per seconde
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik haal geen bits en bytes door elkaar. Hoe maak je ook alweer een screenshot op je iphone? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik test het altijd via Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gewoon allebei even tegelijk kort indrukken...
|
|
|||
|
|||
Gelukt!
Uploaded with ImageShack.us LEt niet op de AT&T linksboven dat heb ik mbt FAKE CARRIER er ooit eens ingezet op mijn oude iphone....op een of andere manier is dat meegegaan op mijn iphone 4 nadat ik hem met itunes had gesynct terwijl de fake-carrrier app er nu helemaal niet opstaat en deze iphone ook niet gejailbreaked is. Maargoed nu kan iedereen de downloadsnelheid zien. |
|
||||
|
||||
En installeer nu eens de speedtest.net app op je iPhone en probeer het dan nog eens, dan zie je je echte snelheid...
Edit: Ik heb het ook een keertje geprobeerd met die test en haal nu ook 42372.2 KByte/sec, klopt dus echt helemaal niets van. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een caching probleem als je via het T-Mobile netwerk die test doet. Via Wi-Fi haal ik wel een normale snelheid... Laatst gewijzigd door pascalletje; 22-09-10 om 23:51. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Wi-Fi modus haal ik ca 2032 kb/s (dus ca 2 MB/s) Topic starter test waarschijnlijk zijn Wi-Fi verbinding. |
|
||||
|
||||
Je hoeft mij niet te geloven, jij hebt waarschijnlijk die ene iPhone die ruim 54x sneller is dan de theoretische maximaal haalbare snelheid van je 3G chip
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, topicstarter test zijn 3G verbinding. Ik haal ook die snelheid via het 3G netwerk met die speedtest.nl test. Als ik de speedtest.net app gebruik zie ik de snelheid die ik echt haal, en dat is zeker geen 42372.2 KByte/sec zoals die test bij mij aangaf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
OMG... alsof ik niet weet wanneer mijn Wi-Fi aan of uit staat. Zie jij een Wi-Fi verbinding in mijn screenshot? Oepssss.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad1,1_4.3_8F190_Restore.ipsw wat doet dit precies? | gewooneu | iTunes | 1 | 30-03-11 17:28 |
Hoe zit het nu precies??? | lucysprenkels | Archief | 1 | 20-10-09 12:47 |
iPhone 3G: Hoe werkt het allemaal nou precies? | jefp | Unlock | 9 | 30-06-09 23:39 |
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? | Boy van Baal | iPhone algemeen | 14 | 25-03-09 15:09 |
Call forwarding: wat doet dit precies? | Spikes | iPhone algemeen | 8 | 19-10-07 22:42 |
|
|