wat te doen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi All, Ik heb de dag dat het kon mijn abonnement verlengt bij tmobile met een iphone 4. Heb deze lekker snel binnen gekregen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat te doen?
Hi All,
Ik heb de dag dat het kon mijn abonnement verlengt bij tmobile met een iphone 4. Heb deze lekker snel binnen gekregen en ben er nog steeds erg tevrede mee. Tot mijn verbazing zie ik op de website dat ik mijn abonnement nog steeds kan verlengen. Ook heb ik dit te horen gekregen via de twitter van tmobile dat ik mijn abonnement kan verlengen. Er is dus iets mis gegaan bij tmobile. Wat te doen? Is het slim om nog een keer te verlengen of zal ik ze gewoon netjes op deze fout wijzen en hopen dat ze mij verder helpen etc. graag een reactie iemand ervaring hier mee? mvg osj |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Eerlijk duurt het langst" zei mijn moeder altijd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ondertussen contact gehad met tmobile en die geven gewoon aan dat mijn abonnement verlopen is en ik kan hem verlengen. Hummm er gaat iets mis daar. Maar het is niet erg voor mij
|
|
|||
|
|||
Ze komen er wel achter ooit. En dan kan je alles in een keer dokke.
|
||||
|
||||
Hoe willen ze erachter komen als het nu al niet klopt. Ik zou gewoon doorgeven dat je een goedkoper abbo
|
|
||||
|
||||
Ik zou het zo laten als het nu is. Als er over een jaar nog geen verandering is de nieuwe iPhone bestellen
|
|
|||
|
|||
ik denk zelf dat ze er ook niet achter komen, blijkbaar staat er namelijk een annulering in hebben ze me verteld. Ik ga wachten tot er iets nieuws gaat uit komen en dan zie ik weer verder....
Helaas bestaat er geen sim only iphone abo |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komen ze er wel achter wanneer je nu probeert nogmaals te verlengen. Dus maak je er niet druk over en geniet van wat je hebt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat te doen nu? | Elvan | Jailbreak | 15 | 10-01-11 00:14 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Help,wat te doen? | Deborahk | Archief | 4 | 21-10-08 13:21 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|