Onduidelijkheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werd vrijdag gebeld door T-mobile met vraag of ik mijn abbonement zou willen veranderen, het een ander besproken en de iPhone 4 16gB besteld. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onduidelijkheid
Ik werd vrijdag gebeld door T-mobile met vraag of ik mijn abbonement zou willen veranderen, het een ander besproken en de iPhone 4 16gB besteld.
Hij zou de volgende dag nog even terugbellen, stel dat het toch niet door zou gaan. Op de website kan ik mijn contract nog niet vernieuwen, terwijl daar 26Maart bij staat. Mijn vraag nu is: Is mijn order er al in gezet? En zo ja hoelang zal het duren voordat de telefoon er is? Medewerker gaf aan 1,5 week maar heb er een hard hoofd in. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon T-Mobile opbellen voor meer duidelijkheid
Ik snap hun ook niet altijd hoor, maar dan bel ik gewoon een 2e keer. |
|
|||
|
|||
Ja dat zou ik graag willen doen, tis alleen zondag he .
|
|
|||
|
|||
nee, je hebt gebruik gemaakt van verkoop op afstand, hierbij geld een termijn van 7 werkdagen waarin je wettelijk gezien er vanaf kan. Na deze 7 werkdagen zal het overal zichtbaar zijn, en waarschijnlijk ontvang je wel een bevestiging.
deze constructie is wettelijk bepaalt, en wordt ook wel een legal cancel genoemd |
|
|||
|
|||
En heb je al gebeld??
|
|||
|
|||
Citaat:
7 werkdagen = 2 weken.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onduidelijkheid met order KPN | tipex | KPN | 17 | 23-12-11 21:40 |
Onduidelijkheid rond jailbreaken. | Gaiascope | Archief | 1 | 30-10-09 12:09 |
Onduidelijkheid | 105767 | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-09 20:03 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Onduidelijkheid abbonement iPhone 3G | Chrissie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 15:28 |
|
|